תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שירות גרוע
05/12/2012 09:16 261 
חיוב שערורייתי בסך 45,000 שקל
04/12/2012 07:32 262 
חיובי חבילות גלישה
03/12/2012 07:44 263 
קנס עזיבה
02/12/2012 23:01 264 
חיוב בניגוד לחוק
28/11/2012 12:15 265 
התנהלות נלוזה
21/11/2012 11:20 266 
חיובים עבור שרותי מידע ותוכן שלא הזמנתי ולא הוזהרתי כי הם בתשלום נוסף
19/11/2012 11:48 267 
"מכירה בכפייה" - הנוגדת את חוקי הגנת הצרכן - יש מקום לשקול תביעה יצוגיתd
15/11/2012 22:11 268 
מכשיר אייפון מתקלקל פעם שניה(!) תחת שנה וחצי
14/11/2012 09:51 269 
חוסר קליטה
14/11/2012 08:20 270 
חיוב שלא בצדק
12/11/2012 14:00 271 
המשך גביה לאחר ניתוק
12/11/2012 10:42 272 
שרות לקוי ומוציא את הנשמה
09/11/2012 20:25 273 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 30 29 28 27 26 25 24 23 22  21  20 19 18 17 16 15 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה