תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
לקוחה שלא כל כך חשובה לאורנג'
16/08/2007 14:00 2978 
מסרבים לקחת אחריות על מכשיר נוקיה N73 שלא עונה להבטחות היצרן
15/08/2007 09:36 2979 
תקלה במכשיר (הנובעת לדעתי מפגם במכשיר)
15/08/2007 00:41 2980 
המשך לתלונה שהיא המשך לתלונה מה 20/06/2007 10:48
14/08/2007 14:47 2981 
טלפון שמסרבים לתקן
13/08/2007 08:55 2982 
העלאת מחיר
11/08/2007 19:45 2983 
שירות לקוי וחוסר הערכה לזמן היקר של הלקוחות.
09/08/2007 13:16 2984 
נוקיה 6280
07/08/2007 19:16 2985 
פגם במוצר -רכישת סלולרי דור שלישי שאינו תקין -וסירוב החברה להחליפו ו/או לבטל העיסקה
07/08/2007 13:26 2986 
אורנג'-מתעקשים לא לבטל עסקה ללקוח עסקי
06/08/2007 21:04 2987 
שום קשר בין ההבטחות הטלפוניות לחויב בפועל
02/08/2007 02:41 2988 
החברה לא מכירה בנזק שנגרם וטוענת שמכשיר נוזק על יד י
31/07/2007 23:45 2989 
יחס מזלזל של החברה
31/07/2007 11:14 2990 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 240 239 238 237 236 235 234 233 232 231  230  229 228 227 226 225 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3433) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1913) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה