תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
שירות לקוי,חוסר התחשבות בלקוח וזילזול ושקר בתגובות ל-tluna.co.il.
15/07/2007 16:40 3004 
מסרתי את המכשיר לתיקון - נשארתי עם פיתרון חלופי !! שירות מאכזב :\
11/07/2007 23:00 3005 
טיפול "מוזר" בתקלה חוזרת במוטורולה L6
11/07/2007 17:30 3006 
הפרת עסקה מצד החברה.
11/07/2007 14:33 3007 
עבודה בעיניים.
08/07/2007 17:40 3008 
כבל USB למכשיר סמסונג X650
01/07/2007 20:31 3009 
לא תיקנו את המכשיר הסלולארי
26/06/2007 19:41 3010 
מכשיר לא ידידותי
26/06/2007 10:53 3011 
חשבון הבנק שלי פרוץ!
25/06/2007 08:22 3012 
טיפול בלתי יעיל בתקלה חוזרת במכשיר מוטורולה E-1000
24/06/2007 14:18 3013 
אורנג' לא מוכנה לשלם כסף רטרואקטיבי , הם מתפשרים רק בתשלומים
22/06/2007 13:27 3014 
משך למקרה מה-06/06/2007 12:48 עם הפאלא המחודש
20/06/2007 10:48 3015 
שירות לקוי וטרטור הלקוח והכי חשוב , הבטחות שיקריות ללקוח "מספר 1 בשירות"
19/06/2007 15:10 3016 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 240 239 238 237 236 235 234 233  232  231 230 229 228 227 226 225 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3433) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1913) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה