תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אין שום תגובה לתלונה שלי מתאריך 9/11 - עברו כבר 3 שבועות ויותר מ- 14 ימי עבודה!
30/11/2006 07:46 3147 
חיוב חשבון לקוי
29/11/2006 19:35 3148 
ריבית מופקעת על חוב
22/11/2006 08:27 3149 
ציוד קצה ??????????
22/11/2006 03:53 3150 
מכשיר E61 שנרכש באמצעות שדרוג מכשיר בסניף וולפסון חולון
21/11/2006 01:12 3151 
כוח אדם אינו מוסמך
18/11/2006 17:11 3152 
האותיות הקטנות
14/11/2006 01:21 3153 
תהליך טיפול לקוי בלקוח!
11/11/2006 23:16 3154 
הבטחה לזיכוי מלא למכשיר חדש שנלקח
09/11/2006 20:28 3155 
פרסום מכשירים אשר אינם צפויים להיגע
09/11/2006 19:42 3156 
גביה לא תקינה עקב שדרוג מכשיר
09/11/2006 16:27 3157 
מכירת מכשירים לא תקינים
09/11/2006 15:10 3158 
חיוב זמן אויר
09/11/2006 11:05 3159 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 254 253 252 251 250 249 248 247 246 245 244  243  242 241 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה