תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
גביית כספים בניגוד להסכם
04/05/2006 14:03 3264 
תלונה 6078
29/04/2006 20:32 3265 
שרות גרוע אי קבלת חשבוניות מס
27/04/2006 13:29 3266 
בעיה חמורה בטיפול בבעייתי
26/04/2006 21:54 3267 
סירוב להעביר מסלול ממסלול דור 3
25/04/2006 20:26 3268 
בעיות חוזרות ונשנות במכשיר האורנג'
24/04/2006 20:03 3269 
הבטחת שווא
18/04/2006 17:14 3270 
הונאת הלקוח בעת הרכישה
17/04/2006 18:08 3271 
התעלמות מתלונה מה- 26/3
17/04/2006 09:08 3272 
התנערות מאחריות<
16/04/2006 18:01 3273 
הנדון: חוסר קליטה שיחות מתנתקות
05/04/2006 22:30 3274 
אורנג' גנבו ממני 200 ש"ח ולא רוצים להחזיר לי בכוחניות וברודנות
05/04/2006 13:20 3275 
בעיות איכות ותקלות במכשיר דור שלישי 6680
03/04/2006 20:57 3276 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 254 253  252  251 250 249 248 247 246 245 244 243 242 241 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה