תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
מכשיר LG דור שלישי לא מוצלח בכלל
07/11/2005 18:05 3407 
קליטה לקויה באיזור בית שמש
07/11/2005 09:49 3408 
לא מסוגלים להתקין מכשיר קבוע לרכב
06/11/2005 17:09 3409 
פלאפון דור 3 של LG
06/11/2005 08:08 3410 
חיוב עבור שירותי גלישה בסלולרי
05/11/2005 21:01 3411 
שרות חלקי
05/11/2005 20:13 3412 
חוסר התייחסות לתלונות באתר
02/11/2005 08:57 3413 
לקוח סוג ז
01/11/2005 22:20 3414 
אתר האינטרנט
01/11/2005 19:55 3415 
מכשירים דור 3 סמסונג 990 לא מסוגל לעשות דברים בסיסיים החברה לא יודעת de
01/11/2005 19:21 3416 
זמן המתנה ארוך <
31/10/2005 10:16 3417 
קבלת הודעות לא רצויות
30/10/2005 13:52 3418 
שינוי מבצע ללא הודעה ויחס לא הולם מנציגה
30/10/2005 13:51 3419 
 << | לדף הבא 
[ 264  263  262 261 260 259 258 257 256 255 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה