פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לתיקון משקפי שמש, התחצפות וסירוב לטפל בפנייתי נושא התלונה:
קמחי אייל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.5.2012 פניתי לשירות הלקוחות בבירור לתוקף האחריות ושירות התיקונים, לאחר שמשקפי השמש שברשותי, מסוג ריי-באן ששוויין 1200 ש"ח, נשברו.
נציגת הלקוחות אישרה כי האחריות הינה בתוקף וכי עליי לפנות לסניף הקרוב לביתי, סניף אור יהודה.
נסעתי אל הסניף, וחיכיתי כחצי שעה עד אשר מנהלת הסניף והאופטימטריסטית יחזרו(בסניף נכחה מוכרנית בלבד).
כאשר הן חזרו, האופטימטריסטית ציינה כי ראש הבורג המחבר למשקף ולעדשה נשבר מגוף הבורג, וכי שירות התיקונים והאחריות לא רלבנטיים למקרה זה. בנוסף, היא ציינה כי חברות אופטיקה אחרות או צורף יכולים לטפל במקרה זה.
פניתי למנהלת הסניף בבקשה שהיא תבחן זאת-משום שגם בשירות הלקוחות וגם בזמן קניית משקפי השמש ציינו כי האחריות הינה מלאה ולכל סוג נזק שהוא.
המנהלת סירבה לקבל את המשקפיים, צעקה, איימה ופיזרה משפטים כדוגמת "זו לא בעיה שלי", "לא אכפת לי ממה שיש לך לומר", "אם אתה רוצה-לך תמצא חברה אחרת שתתקן לך".
פניתי שנית לשירות הלקוחות של החברה בתלונה על השירות שקיבלתי-ועד כה לא קיבלתי פנייה חזרה. השארתי הודעה, פניתי מספר פעמים לאחר מכן, ונאלצתי להמתין שבוע עד כה ללא רצון לטפל בבעייתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון משקפי השמש ומכתב התנצלות מהחברה פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה