שמונה חודשים של שתיקה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תחנה מרכזית לב המפרץ |
כתובת: |
קריית טבעון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
חודש נוסף עבר מאז התקיפה ע"י נהג האוטובוס יוסף מזרחי, חברת "אגד" ממשיכה לנסות להשתיק ולהחביא את התקרית וזאת ע"י התעלמות ואי-מענה לשאלות.
לשאלות אלו חברת "אגד" חייבת לענות ואין לי כל כוונה לוותר להם, הם עברו כל גבול בניסיונות העבריינים שלהם להשתיק את המתלוננים נגד עובדיהם הבעיתיים.
א. מדוע הנהג יוסף מזרחי הגיע באיחור לתחנה?
ב. מדוע הנהג יוסף מזרחי שוחח שיחה פרטית בסלולרי בזמן העלאת נוסעים?
ג. מדוע הנהג יוסף מזרחי סרב להחזיר לי את דמי הנסיעה? למרות ששמרתי את כרטיס הנסיעה ולמרות שביכולת הנהגים לבטל את הכרטיס?
ד. מדוע הסדרן ירון דביר סרב להחזיר את הנהג לתחנה וטען ש"זה לא עניינו"?
ה. מדוע הסדרן ירון דביר סרב למסור את פרטי הנהג לצורך הגשת התלונה במשטרה?
ו. מדוע הסדרן ירון דביר לא דיווח על האישה המבוגרת שפנתה אליו לאחר הארוע והתלוננה כי הנהג יוסף מזרחי בעט בה?
ז. מדוע תלונות קודמות בעניין הנהג יוסף מזרחי לא טופלו ונזרקו לפח?
ח. מדוע חברת "אגד" מתחמקת כבר שמונה חודשים ממתן תשובות?
בנוסף, חברת "אגד" טענה כי הנהג יוסף מזרחי יושעה עד סוף חקירת המשטרה בתלונה שהגשתי נגדו בתאריך 14/06/2005, לפי מספר נהגים בחברה ובקו 75, הנהג יוסף מזרחי כלל לא הושעה. פרטי הנהגים )מספרים אישיים( נמצאים אצלי ובמידת הצורך ימשכו.
כיוון שחלק גדול מעובדי חברת "אגד" ודובריה ידועים בציבור בתור שקרנים, רמאים וזורקי תלונות, לא אתפלא אם נהגים אלו דיברו אמת.
הנהג, יוסף מזרחי, הודה בחקירתו במשטרה כי תקף אותי, מדוע הנהג יוסף מזרחי עדיין עובד ב"אגד"?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיטורי שלושת הנהגים (מזרחי, סעדיה והלוי) והסדרן (ד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|