אי קבלת בגד שהוזמן ושולם |
נושא התלונה: |
מרקו גלי |
שם/כינוי: |
שבת 14 נובמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
כפר- סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה14.11 ביקשרתי בסניף של רנואר ב-G כפר סבא וביקשתי לרכוש טוניקה.
מאחר והטוניקה שהיתה בחנות היתה פגומה נאמר לי כי אין בעיה לשלם על הטוניקה ולקבלה בסניף הקרוב למקום מגורי- באר שבע, תוך ימים ספורים.
ביצעתי את הרכישה באשראי במקום (חשבונית 105459), וציפיתי לטלפון מסניף רנואר בב"ש.
אחרי שזה לא הגיע, כמעט שבוע מאוחר יותר, פניתי לסניף בב"ש ושאלתי מה עם ההזמנה, המוכרת לא שאלה כלל לפרטי ההזמנה ונתנה לי תשובה כללית שבטח היום או מחר זה יגיע ויצרו איתי קשר. ביקשתי שתבדוק אם ההזמנה התקבלה אך היא סירבה.
עברו ימים ושוב לא שמעתי מהחנות, צלצלתי שוב למוכרת בב"ש שאמרה שהיא זוכרת שהיא דיברה איתי, הפעם היא היתה מקורית והציעה שאפנה לסניף בכ"ס. בשלב זה הבנתי מה טיב השירות שניתן לי וגם התחלתי לאבד את מנוחתי, וביקשתי מהמוכרת שהיא תיצור קשר עם החנות בכ"ס. ברוב טובה היא הסכימה לברר ולחזור אלי, כששוב התשובה התמהמהה יצרתי איתה קשר, שוב היא הבטיחה לדבר עם כ"ס. הפעם היא קיימה וחזרה אלי, עם אמירה מאוד תמוהה כי בחנות בכ"ס יש בלאגן והם יבדקו ויחזרו אלי. בלאגן?!!! למה לא התפלאתי?
למרבה הפלא גם הפעם לא הגיע הטלפון המיוחל. צלצלתי לסניף בכ"ס, המוכרת לראשונה שאלה לפרטי ההזמנה, בדקה ואמרה כי הבגד אמור לגיע לכ"ס, כ"ס???
הרי בפירוש ביקשתי שיגיע לב"ש. היא אמרה שיוכלו לשלוח לב"ש את הבגד ברגע שיגיע לכ"ס. עבר שבוע, בלי שקיבלתי את הבגד או טלפון ועכשיו אצטרך לחכות עוד?!!!
בשלב זה הגיעו מים עד נפש וביקשתי לבטל את החיוב. לבטל??? למכור כל אחד יודע לבטל רק המנהלת יכולה, והיא כמובן איננה. המוכרת הבטיחה בכל ליבה שמחר המנהלת צילה תיצור איתי קשר. מחר הגיע ואין צילה.
למרות היאוש הגובר לנוכח רמת השירות ברנואר החלטתי לצלצל לסניף. 20 דק' של חיוגים חוזרים לא הניבו תשובה. אני מעדכנת את התלונה- אחרי 10 נסיונות נוספים ענתה לי מנהלת החנות בכ"ס ואמרה שלא חזרה אלי עקב עומס. לאחר בדיקה אמרה שכתוב לפניה שהפריט אמור להגיע לב"ש. חלם, אף אחד לא ידע ולא ראה? דיברתי עם מספר מוכרות וכולן טעו? ועוד הוסיפה כי זמן שליחה הוא 10 ימים. למה אף אחד לא טרח להגיד לי? ולמה המוכרת בכ"ס אמרה שכתוב שהפריט אמור להגיע לכ"ס ולא לב"ש?. החלטתי לסיים את הנושא ולבטל את העסקה, אך הפלא ופלא מס' 100, המנהלת אמרה שהיא מאוד עסוקה ותבדוק את הנושא. הרי יפעת המוכרת אמרה שמנהלת תבטל את העסקה, מצד שני היא גם אמרה שהמנהלת צילה תחזור אלי וזה לא קרה!!!
לכן כנראהכ לא מפליא שהמנהלת שהבטיחה לחזור אלי תוך חצי שעה, בעודה דוחקת בי לסיים את השיחה כי היא מאוד עסוקה עם לקוחות ( מעניין מה אני אם לא לקוחה), לא חזרה אלי גם כעבור שעות.
האם רמת השירות באה לידי ביטוי רק בסניפים?? מסתבר שלא. כתבתי תלונה באתר של רנואר ואיש לא חזר אלי.
בושה. העובדה שרנואר בין המובילות באתר זה בנושא תלונות כנראה מבהירה את מצב החברה.
כנראה שהשלב הבא הוא פניה לערכאות משפטיות. וכמובן כמובן לא לשוב ולקנות בחנות זו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול חיוב ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|