פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק בדמי ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי באתר וואלה שופס מחשב נייד (זכיתי במכירה פומבית). ההזמנה בוצעה על ידי בשעה 23:00. לאחר דקות התחרטתי ומאחר שבשירות הלקוחות מתחילים לעבוד רק למחרת בבוקר, התקשרתי אליהם בסביבות 9:00 למחרת בבוקר וביקשתי לבטל את ההזמנה (שלפי מה שנמסר לי עוד אפילו לא נמסרה לספק בשלב זה). העברתי לבקשתם גם הודעת ביטול במייל וביקשתי גם שמאחר שמסרתי את הודעת הביטול תוך מספר שעות בלבד לאחר הרכישה ומאחר שאני לקוח קבוע ומתמיד של וואלה שופס (רכשתי באמצעותם בלמעלה מעשרת אלפים ש"ח בשנים האחרונות - מערכת, טלוויזיה, מזגן) שלא יגבו ממני דמי ביטול בסך 100 ש"ח כפי שהם כותבים שהם יכולים לעשות בתקנון האתר (בסך הכל, עד לשלב זה לא נגרמה כל טירחה לוואלה שופס או לספק). בשלב זה אגב גם טרם בוצע החיוב בכרטיס האשראי. רק למחרת חויבתי בכרטיס האשראי (למרות הודעת הביטול) ורק לאחר מספר ימים זיכו את חשבון האשראי - ולמרות האמור - חייבו אותי ב- 100 ש"ח בכרטיס האשראי - כאן המקום לציין שמספרו של הכרטיס לא נמסר לוואלה שופס אלא לצורך הקנייה שביצעתי בלבד - מעולם לא הסכמתי שייעשה בו שימוש מעבר לכך וגם לא הסכמתי שהם ישמרו אצלכם את פרטי הכרטיס ויעשו בו שימוש חופשי כפי שנעשה. פניות חוזרות ונשנות שלי בטלפון ובמייל לא נענו - הובטח לי שתדבר איתי אחראית שירות הלקוחות והיא תמיד לא זמינה כשאני מתקשר ולא מתקשרת אליי בחזרה בניגוד למה שהובטח. קצה נפשי בחברה הזו ואני לא מתכוון להתקרב אליהם יותר. החוצפה גדולה עוד יותר בהתחשב בכך שזו חברה שטוענת שחרטה על דגלה את השירות ללקוח ויש לה אמנת שירות.
כספי + סוג הנזק :
שיחזירו את ה- 100 ש"ח ויתנצלו על התנהלותם פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות וואלה! שופס שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
פנייתכם התקבלה ותטופל בהקדם האפשרי על הצד הטוב ביותר.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה