פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול טכני גרוע מתמשך בנוסף למכירה לא אמינה בנוסף לגריעה משימוש במכשיר חדשi נושא התלונה:
חיון עדי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏07 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ 4 חודשים רכשתי מכשיר מדגם סוני איריקסון 910 חדש במוקד שירות חוצות המפרץ, כעבור שבועיים בערך המכשיר החל לעשות בעיות כלומר, נכבה ונדלק מעצמו, טוען ואינו טוען, תאורה נדלקת מתי שמתחשק לה ולא בפתיחת המכשיר עצמו וכו,
כעבור בערך חודש מקנייתי בתאריך 3.8 הגעתי למרכז בחוצות על מנת לתקן את המכשיר שכן התקלות נעשו חמורות יותר לאחר שחזרתי לקבלו נאמר לי שהמכשיר איננו ניתן לתיקון ועליי לשלם השתתפות עצמית כדי לקבל מכשיר חלופי כלומר לא חדש אלא משופץ כנראה אני לא הסכמתי עם הטענה שהמכשיר נרטב או נגע במים ועדין עומד על כך למרות שביליתי קרוב ל4 שעות במוקד עם שיחה עם נציגים שונים ומנהלים שונים שמות הנציגים:יוני,עינן ועוד המוקד המחיר של ההשתתפות ירד לסכום של 500 שח בערך איני זוכר את הסכום המדוייק מכוון שרציתי לצאת עם המכשיר שלי ללא כל עיקוב נוסף הסכמתי ויצאתי עם מכשיר חלופי מאותו דגם.
כעבור שבוע עד 3 שבועות המכשיר החל לעשות את אותם התקלות שוב.
בתאריך 7.10התקשרתי למוקד הטלפוני אלעד וביקשתי שליחות אך נטען שאני צריך לשלם כסף למרות שאני מבזבז זמן וכסף וסלקום ימשיכו לקבל ממני כסף למרות השירות הלקוי. לא הסכמתי ולכן הגעתי שוב במסגרת הרומן המתמשך שלי עם החברה למוקד חוצות המפרץ ומסרתי שוב את המכשיר לתיקון כאשר יש לו בדיוק את אותם התקלות שהיו חודש וקצת קודם לכן ומתחילת העסקה, הנציג שלקח את המכשיר לורן טען בפני שאלו תקלות של גירסה במכשיר זאת הפעם הראשונה שנאמר לי על דבר כזה והכניס את המכשיר ביחד עם המטען לתיקון ועידכון גירסה.
בתאריך 16.10 שבתי לקבל את המכשיר שלי ויחלתי לעצמי שהוא תקין וכי אני מסיים את המסע לתיקון וניצול המכשיר החדש שרכשתי, שהצגתי אל מול הנציגה שלכם באותו תאריך את טענותי סיגל ביקשתי להחליף למכשיר אחר שכן מרוב תיסכול לא היה לי אכפת להתפשר על מכשיר ישן כלומר דגם ישן, רק כדי לא להמשיך במסע המייגע הזה.
הנציגה החליפה לי מטען במקרה זה שכן הגדילה לעשות כך כדי לחסוך ממני טרחה אם והמטען המקורי שלי תקול בכל זאת. שבתי לביתי וכאשר ניסיתי להטען את המכשיר לא הצלחתי, מדוע? מכיוון שלבדוק אם המגעים במכשיר טובים לא בדקו!
לאחר השבת ב19.10 התקשרתי למוקד טלפוני וסברתי את הבעיה ונציגה אירנה שלחה לי בטוב ליבה שליחות ללא תשלום המכשיר נלקח ממני עוד באותו יום לשבוע נוסף. כעבור שבוע ב 23.10 הוחזר המכשיר ביחד עם המטען אך הפעם שוב נשלח לי מטען חדש השליח אינו המתין עד לבדיקה שלי אם הכל בסדר ונסע לו בדהרה באופנוע שלו.
כעבור 3 דקות לאחר שהלך בדקתי את המכשיר ואת המטען וכן כמובן וכרגיל לפעמים הקודמות המטען אינו מטעין את המכשיר אלא אם אני מחזיק עם היד את מחיבור ובשביל להטעין את המכשיר אני צריך לשבת איתו יום שלם כדי להחזיק אותו.
התקשרתי שוב למוקד הטלפוני בועז וטענתי שוב על כל מה שנעשה ועל דרך הטיפול שלכם בבעיתי. הנציג ביקש שאני יגיע למוקד בחוצות המפרץ כדי שיטפלו בי אך בגלל נסיעה שלי לסופש באזור הדרום לא הסכמתי וביקשתי ודרשתי שליחות ליום ראשון 26.10 שכן אני איני משתמש במכשיר בשבת ועד יום ראשון בבוקר אני ישרוד ללא המכשיר. כזכור אין לי סוללה טעונה הנציג ביקש לחזור מאוחר יותר כדי לתאם מולי את השליחות וכעבור חצי שעה חזרה אלי נציגה מיטל לתיאום השליחות.
כמו כן כל עוד אני כותב את פנייתי הנרגשת הזו אליכם אני נמצא ללא מכשיר נייד שאני ממשיך לשלם עליו את כל מה שאני דרוש אם זה השימוש בשירותי אינטרנט ושלייחת אס אמ אס מוזלת וכמות דקות מסויימת שמתחת למינימום שלה אני משלם את אותו הסכום וכרגע אני לא יכול להוציא שיחות ולכן מפסיד ימים לשימוש בשירותים שכן רציתי להשתמש.
הרומן המתמשך הזה ממשיך ועדין בעיצומו למרות שאני רוצה להפסיקו על מנת להשתמש המכשיר דור 3.5 חדש שקניתי ואני משלם עליו ממיטב כספי ואיני נהנה ממנו כמו שאני אמור. חברת סלקום מבחינתי היא הנושאת באחריות למכור לי מכשיר שיש לו בעיות גירסה מבלי לעדכן אותי בטרם הקניה, היא הנושאת באחריות לדרכי הטיפול המסורבל בבעייתיובבזבוז הזמן וכסף במשך כל הזמן מתחילת העסקה שלי עם סלקום.
אני מקווה ומייחל לי ולחברה שאני יהנה מהשירות ומהמכשירים שלכם עוד ועדו אך קודם לכך אני דורש טיפול משמעותי ורציני במה שהצגתי במכתבי, כמו כן כחברה שמחזיקה פלח שוק רחב מאוד במדינתנו הקטנה אני מצפה לאיזו שהיא פניה חוזרת אלי עם טענות כנגדי או לטובתי. אני מבחינתי מעוניין מאוד לסיים את הרומן ולהמשיך להינות מסלקום ומכל שירותיה.

תודה מראש.
עדי חיון.
0503070417
טל נוסף 0523792449
כספי, עלבון, סוג הנזק :
את הפתרונות אני מעוניין למסור לנציג בכיר מאוד בחברה אם וכאשר יפנו אלי. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה