פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכרית מוצר ללא קשר ללא צורך הלקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ 8 חודשים פניתי לשירות לקוחות ורציתי לקנות מכשיר שיתאים לצורכי ונציגות הציעו לי את המכשיר HTC אך לצערי הרב הוא לא תואם את צורכי אני מתלוננן כבר למעלה מ8 חודשים ואין פיטרון ואני משלם ממיטב כספי על המכשיר כל פעם מבטיחים לי שהינה המנהל יחזור אלי אך לצערי הרב כל פעם התשובה היא זה לא באחריות שלי תפנה למחלקה אחרת.

לאחרונה נוצר עוד בעיה שהמכשיר התקלקל ופניתי לנקודת שירות בירושלים היחידה שמוסמכת לטפל בבעיות במכשירם מסוג זה ולצערי הרב כל פעם מחזירים לי את המחשיר המקולק ואומרים שתוקן ואני הולך וחוזר חלילה כל הזמן .
פניתי בטלפון למוקד השירות והם הבטיחו לי שמביאים לי מכשיר חדש אבל לבסוף אחרי שהשארתי את המכשיר בנוקת שירות למעלה מכמה ימים הם החזירו לי את אותו מכשיר רק החליפו את הבחוץ .

נמאס לי מסחבת של 8 חודשים נמאס לי זאני משלם על מכשיר שאני לא מספק את הצרכים שלי.

אני הצעתי לאורנג' להחליף לי את המכשיר למכשיר שטוב לי ואני ישלם רק את ההפרש בין המכשיר שעבדו עלי שלא טוב למכשיר שיש להם וטוב לי ורק חבל לי .

כי נראה לי שהפיתרון הוא לחליף חברה אך הנזק של קנית מכשיר יקר ולא טוב וריצה כל הזמן לתחנת שירות לתקן אותו והבטחות לשווא מי יפצה אותו ואל נשכח שהם קבלו אותי לתוכנית ל36 חודשים.

רק אני מצ"ב שני מספר תלונה שיש ושמרתי מתוך עשרות שיחות שלי עם נציגי שירות788159470 788758720

אני תקוה שאולי עכשיו יתחיסו אלי ויפצו אותי בהתאם כי זה ממש לא יפה לעבוד על לקוח ולהגיד לו כן זה המכשיר שטוב לאפלקציה שלך והוא לא עובד על אותו אפליקציה
עלבון סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הפונה לא ציין בפנייתו את מספרו ברשת orange. על מנת שנוכל לתת מענה מתאים אנו מזמינים את מר ויס לפנות אל מוקד שירות הלקוחות. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה