פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר ואי עמידה במתן שירות מינימאלי וטיפול שערורייתי. נושא התלונה:
קדושים אליהו שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏03 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
המכשיר התקבל מתיקון בפעם הרביעית ברציפות ולאחר כמה שעות חדל מלעבוד.


תמצית ההתנהלות מולי כאילו אינה לקוחה מעולמה של חברה האמורה להיות מכובדת ויעילה.
בפעם הראשונה בה נמסר מכשירי לתיקון מיד לאחר חג הסוכות (יום רביעי) המתנתי כשלוש שעות בתור למסירת המכשיר. המכשיר הושאר ליומיים למעבדה וביום שישי לאחר המתנה של כשעה קבלתי את המכשיר . לאחר שכיביתי אותו בערב לא נדלק שוב. מסרתי אותו ביום ראשון (שוב המתנה בתור , מסירה, יומיים מעבדה המתנה וקבלה) והמכשיר שוב לא תקין!!!.
מסרתי את המכשיר שוב לתיקון (המתנה מעבדה המתנה קבלה) ולתדהמתי היה חסר מקש חשוב במכשיר.
מסרתי שוב את המכשיר לתיקון (בנוהל בזבוז הזמן המחוייב) ונקבעה לי שליחות ליום שני לקבלת המכשיר.
לצערי השליח לא הגיע. נקבעה שליחות ליום שלישי.
המתנתי לשוא. השליח לא הופיע!!!
נקבעה לי שוב שליחות ליום רביעי לצערי השליח לא הופיע.
כך פעם אחרי פעם עד ליום ראשון השבוע שנקבעה שליחות בין 9 לשעה 13:00. השליח הגיע רק בשעה 14:15!!!!
אך חומרת הדברים נעוצה בכך ששוב לאחר שכיביתי את המכשיר הוא אינו נדלק!!!!!
4 פעמים מעבדה . 6 פעמים תיאום שליחות שלא יצאה לפועל מלבד בפעם האחרונה. חודש וחצי שהמכשיר לא אצלי, וזמן יקר שבוזבז בתור לשירות (כ -7 שעות!). והכל לשווא.
בפעם נוספת מוכח שבישראל מי שאדיב מדבר יפה ומקבל תקלות בהבנה- הוא המכונה פראייר. עד כדי שאפי’ פיצוי שהוצע לי במהלך האירועים סירבתי לקבל. חשבתי שזו תקלה.
מסתבר שזו קטסטרופה שירותית מהחמורות ביותר.
והגרוע מכל בעיני זה יחס אנשי השירות , מהירות תגובתם וטיפולם בבעיה, ואי הבנתם כלל את חומרת הענין. אחד מהם (אודי) כינה רצף צפוף זה של כשלונות בכל התחומים בשם "תקלה"...
והוא גם הציע לי אוזנית בלוטוס ........דבר שהעליב אותי כאדם. (וזה עוד לפני שהסתבר שהמכשיר שוב יצא את המעבדה לא תקין!).

מכשירי אינו עובד עדיין!!!.

נזק כספי.בזבוז זמן. סוג הנזק :
פיצוי הולם ותיקון מיידי של הטלפון. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר קדושים על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה