פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר!!!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.11 הגעתי למרכז השירות על מנת לבצע שדרוג, אחרי שיחה עם הנציגה הובהר לי כי איני יכולה לבצע שדרוג דרך המוקד אלא דרך מוקד עסקי ולכן יחזרו אלי.
לא חזרו אלי.. בתאריך 30.11 שוחחתי עם נציג החברה כוכבית 054 שאני חייגתי אליו!! ושם נאמר לי כי הוא יכול לבצע את השדרוג טלפונית אך אין את המכשיר המבוקש ולכן יחזור אליי
חלפו מספר ימים וטרם חזרו אלי
בתאריך 3.12 חייגתי שוב שם נציג אמר לי כי הוא לא יכול לשדרג לי דרך הטלפון ושיחזרו אלי..
כמובן שלא חזרו אליי...
והיום 4.12 ביקשתי להתנתק מהחברה, גם זה לוווה בקושי

לא הגיוני ששבוע אני מנסה לשדרג מכשיר שאין לי עליו כל התחייבות יותר ולא חוזרים אלי
שנית, לאחר המתנה של שבוע בה לא קיבלתי שום טלפון מנציג. גם לא יכלו לנתק לי את המכשיר
בזאת אני פונה אליכם בדרישה שיעזרו לי לנתק את המכשיר מיידית
לא רוצה קשר לחברת אורנג'
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
נציגה במוקד שירות הלקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת ורטהיימר על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה