פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוקים חוזרים ונשנים במכשיר נושא התלונה:
כהן אסף שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
גבעת שאול ותלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מאז שידרגתי את המכשיר שלי ל - smasung J630, החלו תקלות חוזרות ונשנות במכשיר. המכשיר לא הצליח לעיתים קרובות להוציא שיחות ונדרשו 3-4 נסיונות עד שהמכשיר מצליח לתפוס קו (לחיצה על SEND היתה מראה: "מתקשר" ומיד "השיחה נותקה" - כך 3-4 פעמים). לעיתים הקו היה מתנתק באמצע שיחה.
המצב הלך והחמיר ומ3-4 פעמים זה נהיה 5-6 פעמים. והגיע למצב שאני פשוט מפחד להוציא שיחות מהמכשיר על מנת שלא יתנתק לי באמצע.
יש לציין כי אין לי בעיות קליטה באזור, וכמו כן - כשה SIM שלי נמצא במכשיר אחר - הוא פועל כשורה.

הייתי במרכז השירות של אורנג' 5 פעמים בשבועיים האחרונים על מנת לטפל בתקלה. (3 פעמים לתת את המכשיר, פעמיים לקחת - כשבשלישית נשלח אלי המכשיר הביתה) ובכל פעם קיבלתי מכשיר חילופי מצ'וקמק (שלהפתעתי - בו לא היו לי בעיות של ניתוקים בשיחות).

בפעם הראשונה עשו איפוס למכשיר.
בפעם השניה חיזקו את המגעים.
בפעם השלישית נטען כי החליפו את כל חלקי המכשיר הפנימיים כך "שבעצם קיבלת מכשיר חדש".

לצערי כל הנסיונות הללו לא עזרו והתקלות נמשכות.

נציגי השירות שולחים אותי שוב ושוב לסניפי השירות - שם כפי שכבר הובן - נלקח לי המכשיר ליומיים תמורת מכשיר חלופי, ובתמורה - התקלה לא מטופלת.

קצתי כבר מנסיונות הטיפול במכשיר, ואני פונה דרככם כנסיון נואש ואחרון למען החלפת מכשירי באחר (מבחינתי - גם דגם אחר באותו שווי יתקבל). פשוט 4 חודשים אני נתון בין הפטיש לסדן ובשבועיים האחרונים אני משתמש באותו המכשיר החלופי שאינו ממלא את צרכי (וכמובן אינו שווה את סכום הכסף החודשי שאותו אני משלם על המכשיר שלי)
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר כולו באחר (לא החלפת חלקים פנימיים) פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
נציג במוקד שירות הלקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר כהן על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה