פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלאפון מסוג נוקיה e65 נושא התלונה:
אשר רוני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
גם אני עברתי עם מספר קוים לחברת אורנג ואני ממש מאוכזב המכשיר לא רושם לי שיחות שלא נענו והטלפון מתנתק בזמן שיחה נשלחתי לשרות התיקונים הוחלפה היחידה הפנימית לחדשה לדיבריהם היה פגום אך שום דבר לא השתנה פניתי אליהם פעם נוספת בתשובתם יש אפשרות לשדרג את המכשיר תמורת תשלום ותשלום על "הישן" אני לא רוצה שידרוג אני רוצה מכשיר תקין ולא להריץ אותי לשרות תיקונים זה לא שירות וככה לא צריכה להתנהג חברה כאשר היא רוצה אותך היא תעשה הכל ואח"כ כשאתה מנוי ל-3 שנים לא מתיחסים אליך
בזבוז זמן התיחסות מעליבה סוג הנזק :
מכשיר תקין פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה לפנייתו. אנו מודים למר אשר על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה