פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ורשלנות נושא התלונה:
קומבריאל מלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
חולון, קניון בי"ח וולפסון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, אני ובעלי לקוחות וותיקים של אורנג' עוד משנותיה הראשונות והיינו מאוד רוצים. לאחר שנולדו לנו 2 בנות שגדלו, רכשנו להן 2 מכשירים. הגדולה בת 14.5 גרמה לנו לחשבונות מופרזים, ומכיוון שלא קיבלנו חשבוניות מאורנג' במשך 3 חודשים תמימים, (אוגוסט, ספטמבר ואטקוטובר 2008) לא ידענו על קיום החוב. החברה הועילה בטובה לידענו על החוב רק לאחר שהבנק החזיר את החיוב. כשנודע לנו על החוב ניגשנו מיד לסניף חולון, והסדרנו אותו על ידי מתן 8 שיקים לפקודתם ע"ס 500 ש"ח כל אחד. כל זה נעשה בסוף חודש אוקטובר 2008. ועד עצם היום הזה, נשלחים אלינו מכתבי אזהרה כי ישנו חוב שלא הוסדר, למרות שפנינו מס' רב של פעמים לשירות והודענו והתרענו כי הענין הוסדר והובטח לנו כי הם יעדכנו זאת במערכת. הדבר לא נעשה.
אתמול בעלי איבד המכשיר ומיד הודיע על סגירת הקו. והיום לאחר שמצא אותו החברה המכובדת מסרבת לפתוח את הקו "עד אשר החוב הכספי יוסדר".
שוב חזרנו לענין "החוב" שלא קיים.
אנחנו ממש מרגישים כי כל הענין זה "לחימה בטחנות רוח" ואנו על סף מעבר לחברה סלולרית אחרת שיודעת לכבד את לקוחותיה.
לידיעת הציבור!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
נציגה במוקד שירות הלקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה מתאים לפניתה. אנו מודים לגברת קומבריאל על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה