פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר סלולרי תקול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאריך 02/04/08 שדרגתי את המכשיר הסלולרי שברשותי למכשיר נוקיה דגם 6131.
במהלך חודש אוגוסט 2008, כארבעה חודשים לאחר רכישת המכשיר, לפתע הצלצול הפסיק לעבוד וכן האופציה לשוחח עם המכשיר עם רמקול הפסיק לעבוד.
בתאריך 01/09/08 הלכתי לתחנת שירות של אורנג' במודיעין והמכשיר הוכנס לתיקון.
לא עברו שבועיים מקבלת המכשיר בחזרה מתיקון והתקלה חזרה על עצמה.
בתאריך 14/09/08 ניגשתי שוב לאותה תחנת שירות, פירטתי בפני נציגת השירות כי התקלה חזרה ונאמר לי כי שוב ישלחו את המכשיר לתיקון.
שאלתי את נציגת השירות ומה יקרה אם התקלה תחזור על עצמה שוב?
התשובה אותה קיבלתי היא שהפעם במעבדה יבצעו בדיקה מקיפה יותר למכשיר ויבדקו מהו המקור לבעיה.
שאלתי מדוע איני זכאי להחלפת מכשיר שכנראה יש פגם בייצור שלו אם תוך ארבעה חודשים מרכישתו מתרחשת תקלה כזו ושבועיים לאחר תיקון שוב התקלה חוזרת על עצמה, אך לא קיבלתי תשובה מספקת.
עלי לציין, כי בפעם הראשונה שהלכתי לתחנת השירות, שאלתי את אחת הנציגות אם הסיבה שהספיקו לשווק את המכשיר הנ"ל ברשת אורנג' היא העובדה כי גילו שישנה תקלה גורפת במכשיר הזה ונעניתי OFF THE RECORD שיש משהו בדבריי אך כמובן שאין סימוכין לדברים אלו בשום מקום.
אתמול, בתאריך 19/11 כחודשיים לאחר תיקון התקלה בפעם השניה, התקלה חזרה על עצמה בפעם השלישית.
שוב הטרחתי את עצמי לתחנת השירות, ושוב נאמר לי שהמכשיר יישלח לתיקון והפעם יבצעו באמת בדיקה מקיפה ויסודית לנסות להבין את מקור התקלה (האם עלי להבין שבפעם הקודמת לא ביצעו בדיקה מקיפה ויסודית?????).
שאלתי ומה יקרה אם שוב לאחר תקופה המכשיר יתקלקל שוב? האם בשלב כלשהו אהיה זכאי להחלפת המכשיר או שעלי לעבור שבעה מדורי גיהנום עד שמישהו יואיל להקשיב לי?
כמו כן שאלתי, מה יקרה אם בפעם הבאה שהמכשיר יתקלקל כבר אהיה לאחר תקופת האחריות?
האם חברת אורנג' תתנער מאחריותה למכשיר התקול שככל הנראה היה תקול מהיום הראשון לרכישותו?
בתאריך 20/11/08 התקשרתי למוקד שירות הלקוחות של אורנג' על מנת לנסות לשוחח עם מנהל בכיר שיכול לתת לי תשובות לשאלות שלי.
גם הנציג עמו שוחחתי לא נתן לי תשובה מספקת לגבי האם אהיה זכאי בשלב כזה או אחר במידה שהתקלה תחזור להחלפת מכשיר, כמו"כ לא נמצא תיעוד ברשומות של חברת אורנג' על ההבטחות שקיבלתי בע"פ כי אם התקלה תחזור על עצמה שוב ישקלו להחליף לי את המכשיר.
כלקוח שהיה מרוצה מהשירות בחברת אורנג' משנת 2000 כמדומני, אני מאוד מאוכזב מהשירות או יותר נכון לומר מאי השירות אותו אני מקבל כיום מהחברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר סלולרי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח במטרה לתת מענה לפנייתו. אנו מודים למר גלטשטיין על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה