פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חרה של שירות זילזול עד רמות הכי נמוכות שיש והתעלמות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודש וחצי קניתי מכשיר חדש שלא בחברת אורנג אבל אורנג מספקת אותו גם ולכן העדפתי שהיה מבוטח אצלהם בלי שום בעיה הם הסכימו ראו שהטלפון תקין חדש ממש פתחתי אותו אצלהם לעיני הנציג מאז המכשיר נימצא אצלהם ומה כי ככה הוא הכי מבוטח שיש ככה לא קורה לו כלום לא???!!!! אחרי יומים שהוא יצא מהמעבדה של יד אליהו הוא פשוט נישאר שם ניכנס ויוצא מה רוצים ממני אני מכניס את המכשיר או שדופקים את הרמקול או שכולו שרוט ניכנס שוב ושוב יוצא ואז מחליפים פלסטיקה אבל לא קשורה למכשיר שמים לוח מקשים שונה מהכשיר אבל העיקר שהתלבש עליו שוב.. ואז אישרו לי מכשיר חדש איזה קסם בחבילה שלו רשום"חדש" אחרי טעינה של 8-9-10 שעות איזה פלא המכשיר לא נידלק בכלל והוא מגיע שוב למעבדה שלא נדבר על השירות של נציגות "מה שוב פעם אתה" או בגלל זה לא מגעים לכאן שוב " הם מחליפים לי מח של המכשיר אבל כולו שרוט ואם אתם שואלים למה אני מדבר על שרוט אז מדובר במכשיר של 7000 שקל NOKIA ARTA 8800 וועכשיו הוא עדין שם ונציגי השירות הטלפוני בכל המהלך לא יודעים על מה מדובר כי אתם מעודכנים לא??ואז לכל נציג צריך לספר את כל התסריט ולא יודעים מי נגד מי ולא יכולים לאשר ולא יכולים לעזור אז למה אתם שם ואז מעבירים לקשרי לקוחות עוד 48 שעות למנהל ואז לפקס תלונה ורק אני במשך חודש וחצי הולך וחוזר מחולון לת"א אין שבוע שזה לא קרה כבר 6 פעמים והמכשיר נימצא אצלהם לא?? כי אמרנו בהתחלה שזה שם זה נישמר יותר טוב אני אבל ילך עד הסוף זה יגיע לקולבוטק ולאן שזה צריך להגיע
עוגמת נפש סוג הנזק :
תתנו לי מכשיר חדש אבל לא "חדש " תתנו לי להנות מהשקעה שהשקעתי עליו ותפסיקו לזלזל ביי לא מתאים לכם כלקוח שיש לו קרוב ל5 מנוים ??אני ילך רק תתנו לי את מה שמגיע לי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
נציג במוקד שירות הלקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר אורן על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה