פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבוניות לא הגיוניות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחת זהב של אורנ'ג..מדברת הרבה וצוברת חשבוניות מנופחות.
בכדי להקל על הכיס שלי הצטרפתי לפני שנה לתוכנית של 800 דקות שיחה ב250 שקלים ועדיין החשבון שלי בסוף החודש מגיע לסכומים מנופחים להחריד (בסביבות ה1000 ש"ח)
אורנ'ג לא שלחו לי הביתה לתיבת הדואר 2 חשבוניות אחרונות שלי כדי שאראה במו עיניי את הסכום מבלי להסתמך על מה שהם אומרים לי.
לפני כשבוע וחצי שילמתי בבנק הדואר בהרצליה 1300 ש"ח על החשבון של החשבונית האחרונה שלי של חודש אוקטובר ומשום מה התקשר אליי בחור בשם איתן-מנהל בכיר באורנ'ג שאמר לי שאני חייבת להם עוד כ800 שקלים.
כשאמרתי לו ששילמתי ואני יכולה לשלוח לו אפילו חשבונית שקיבלתי מבנק הדואר הוא אמר שהמצב הוא שאני חייבת להם וכדאי לי מאוד לשלם את הסכום "לפני שינקטו בצעדים בנושא"-כששאלתי אותו אם הוא מאיים עליי במשפט זה הוא לא מיהר להכחיש וטען שזה סכום שאני חייבת להםץאני לא חייבת להם את הסכום הזה כי הוא כבר שלום.כנראה שאורנ'ג חושבים שמצאו להם פראיירית שמחרבנת כסף כל פעם שהם אומרים פיפסףאז לא עוד.נגמרה התקופה הזאת.וזאת לא פעם ראשונה.פשוט אשמתי היא שאף פעם לא ביררתי איתם כמה באמת אני אמורה לשם ודרשתי לראות חשבוניות.
כששאלתי את האיתן הזה מה שם משפחתו כי הוא דיבר ממש לא לעניין ובטח ובטח שלא מדברים ככה ללקוחה ועוד לקוחה טובה שלהם שמכניסה הרבה כסף בחודש הוא לא נתן.כשביקשתי שיעביר אותי לממונה עליו הוא לא רצה להעביר אותי.
לדעתי צריך לפטר את הבחור הזה.התודעה השירותית שלו היא על הפנים.

אשמח לתגובה ולהצעות עזרה .תודה
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
נציג שירות לקוחות שוחח עם הלקוחה במטרה לתת מענה לפנייתה. אנו מודים לגברת בן משה על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה