פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת עסקה מצד נציג המכירות ליאור אמסלם ואימסירת מידע מדויק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2008 הצטרפתי לחברת אונז .הינו לקוחות עיסקיים של סלקום 15 שניםלאחר אין סוף נסיונות מטעם אורנז רק לנסות ולשמוע הסכמתי להפגש עם נציג המכירות שלהם .ואכן כך היה הנציג הגיע לפגישה בביתי והציע הצעות מאוד מפטות ואכן מאוד קסם לנו להוריד עלויות .הוא נתן מסלול ל4 מכשירים והבטיח שחוץ מסכום זה לא אשלם אף לא פרוטה אחת נוספת .הוא רק שכח לצין משהו מאוד חשוב שלמעשה כל רוב השירותים שלהם ניתנים עלידי חברות נתמכות שמספקות מידע ועולות הון כל צליל כל תנועה מחויבת .מכיון שיש לי נסיון מה בחיים ואף אני מנהלת עסק אך ביושר בקשתי שכל הדברים הנפלאים שהוא אומר לי שגם יכתוב אותם על דף ואכן הוא ציין ברצון על גבי נייר.
לימים אני מקבלת את החשבונית הראשונה הינו מחוברים פחות מ3 שבועות סכום ענק אנחנו לא אנשי טלפון ולא כל קשקוש מדווחים לסביבה כולנו מאוד מודעים לעלויות ובהחלט לא מוצאים ענין בהוצאה הזו.פניתי לחברה ובקשתי הסבר על מהות החשבון והאם יש סיבה שהחשבון כל כך גדולואני מבקשת שוש ושוב אנא תבדקי מה קורה ולמה אני לא רוצה לחשוב שנפלתי בפח בגלל שנתתי אמון בנציג?ומעבר לקו כל בוטח צעיר ובמידת מה חצוף אין סיבה לדאגה בחשבונית הבאה תקבלי זיכוי אני ממשיכה לכבד לשלם ולהאמין עד שהגיעה החשבונית הנוספת שהיתה עוד יותר גבוהה ופה הרשתי שאני הפכתי להיות בת ערובה מושפלת של חברת טלפונים שקרית ועלובה .אין סוף חיפושים אחר הנציג אין סוף הודעות והאיש טרם חוזר אלי בטענה שאני מרימה את קולי לכן הוא לא מוכן לדבר איתי האומנם?לפני שבוע פניתי לתלונות נציבור מנהלת ושמה ענבל טיפלה בתופעה הזו היום לאחר אין סוף עצבים היא הסכימה לומר שלא כל מידע הם מוסרים ללקוח בבטחון עצום זה נראה לה מאוד סביר להציג את כל הנתונים ללקוח.אז כך לחברת אורנז יש עוד המון תת חברות שמספקות מידע למרות שהם טוענים שאין להם קשר איתם אז שואלת אך התחברתי לכל החברות מידע האלוחתמתי על מסמך שאני מוכנה לקבל שירות או מידע מהם אני חתמתי לאורנז ולכן אני פונה אליהם הם ההורים המסוכנים של העסקה הזו .המטורף בכל התמונה הזו שלמרות שחסמתי אין סוף פעמים אני עדיין מחוברת ומשלמת
ברגע שהבנתי את מהות העסקה התחלתי בתהליך חסימה כולם מבטיחים לחסום אך לא מוכנים לאשר בכתב שנעשה ההליך הזה לכי תוכיחי שאכן חסמת?אני המומה מדרגת הביזיון שהגענו למה נחוצים כל משחקי הלעג ולמה החברות האילו אונסים אותנו ואנחנו שותקים?עלינו להרים את הכפפה ולא לתת מנוח ולשמור על זכויות הפרט שנעלמו
עוגמת נפש בזיון סוג הנזק :
זה נמצא בנסיון ועומד במחלקת התלונות רק היום הצלחנתי לדבר אם הנציג לאחר שהוא העניש אותי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלי קשרי לקוחות שוחחו עם הלקוחה במטרה לתת מענה לפנייתה. אנו מודים לגברת אשכנזי על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה