פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרת לא ראוי נושא התלונה:
טרי חגי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בהרשותי 3 מכשירי אוראנג' אני לוקח ותיק המון שנים לאחרונה גיליתי בחשבונית שדמורידים לי ביטוח כפול ממה שהובאר כשפניתי לשירוטת לוקוחות השירות היה מבזה ומעליב דיבר איתי נציג אוראנג' בשם איתי ואמר שזה בעיה שלי שלא קראתי היטב את המשבונית , טענה מעליחבה במיוחד מאחר ונתתי לאוראנג' את מספר כרטיס האאשראי שלי ואת אמוני המלה ועוד ביקשתי מאותי איתי לדבר עם אחראי טען איתי שאין אחראי ויחזרו אלי תוך 48 שעות וכמובן אף אחד לא חזר אלי גם כאן הרגשתי השפלה וחוסר אמון בחברה ופניתי
שוב לאוראנג' וענתה לי בחורה בשם שושי וטענה שהיא אחראית וגם כאן במשך חצי שעה ניסצה לשכנע אותי שאני אשם הסברתי לה שיש לי בעיה במכשיר והיא הציעה לי לשדרג אותו להוסיף כספים וטענה אתה חתמתה על טפסים הייתה צריך לקרוא . הרגשתי שמנסים לסחוט אותי .הייתי ממש נרגז והחלטתי להיתנתק מאוראנג' מחוסר הכבוד והשרות הלא ראוי ופניתי שוב לאוראנג' ב3 לנובמבר וענתה לי בחורה והסברתי לה את כל המצב והיא בקשבה מימני להמתין על הקו ולאחר כמה דקות של המתנה השיחה נותקה , המתנתי אולי יחזרו אלי מאוראנג' אך לא,פניתי שוב לאוראנג' וענה לי בחור ואמר שלהתנתק יעלה הרבה כסף ביקשתי לדבק עם אחראי נאמר לי שתוך שעתיים יחזרו אלי רק היום לפני כמה דקות חזר אלי בחור והציע לי הטבות להישאר באוראנג' כמו להחליף מכשיר ללא עלות שבדיעבד כל שדרוג לבל אדם שמדבר מסכום מסוים הוא ללא עלות וגם נאמר שישלח לי אישור בהודעה אך לא נישלח...........עד מתי????
היתיחסות של בכיר בחברה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר חגי על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה