שירות ויחס מזלזלים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הירקון 156 תל אביב |
כתובת: |
לאונרדו ביץ' תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בסופ"ש 18-20.8 התארחנו אני ובת זוגתי במלון לאונרדו ביץ'. השירות היה משתדל מאוד,אבל רוב הצוות היה מאוד לא אדיב, רמת הניקיון בחדר הייתה בינונית ומטה,מגבות עם ריח של עובש. הכספת הייתה שבורה והעבירו אותנו לחדר אחר,שאומנם הכספת הייתה תקינה,אבל רמת הניקיון של הסדינים הייתה נמוכה,והמיטה הזוגית הייתה מפוצלת.אציין כי קראתי לא מעט ביקורות טובות על המלון מאתרים שונים,והתאכזבתי מאוד מהמלון.
|
|
|
|
|