פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר חדש שחלק ממנו נשבר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי ב"מתנה" מכשיר חדש של נוקיה מחב' סלקום (הוא לא חינם, הוא במקום מכשיר קודם וטוב שנתתי כי הוציאו אותו ממני במרמה לאחר שאמרו שהמכשיר החדש והטוב הוא מתקדם ולא יעלה לי אגורה, מה שבפועל התגלה כלא נכון כי הם מורידים לי גלובאלי 20 ש"ח כל חודש על גלישה באינטרנט למרות שאני לא גולשת בו בכלל, אז תגלשי..) אז כמו שאמרתי זה רק חלק מהבעיה כי המכשיר שיש לו מן נתב מוסיקה כזה נשבר כעבור פחות מחודשיים. כשהגעתי לחברה הם טענו שאין החלק הזה בכל הארץ. משמע כל הטלפונים האלה דפוקים בחלק הזה ונשברו. הבטיחו שעד סוף יוני יהיה. חזרתי. לא היה. הבטיחו שברגע שיהיה יודיעו לי. רשמו את שמי (על הקרח) חזרתי שוב השבוע וביקשתי מכשיר חדש. אמרו שאי אפשר אחרי שלושה חודשים מכשיר חדש למרות שהתלונה הראשונית שלי היתה כבר לפני חודש.
הפנו אותי הנה מפורום צרכנות ואני מקווה שתפטרו את בעייתי או תנחו אותי לפחות מה עלי לעשות.
תודה.
עוגמת נפש, עלבון. סוג הנזק :
מכשיר חדש אחר ולבטל לי את ההורדה הגלובאלית של 20 ש"ח לחודש על גלישה שלא מתבצעת פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה