פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכשיר חדש מדגם נוקיה 6500 לפני מספר חדשים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מרגע שקיבלתי את המכשיר החלה מסכת עינויים של סניף אורנג' בגלילות.
הטלפון לא פעל, הבאתי אותו לסניף אורנג' בגלילות טיפלו בטלפון באתי לקחת אותו בחזרה ותוך כמה ימים שוב אותו סיפור. אמרתי להם שהטלפון שמכרו לי, דפוק ושיחליפו מיד מכשיר.הדבר לא עניין אף אחד וככה במשך חודשים על חודשים הלוך חזור הייתי מביאה את המכשיר הם היו עושים משהו לא ברור הוא היה פועל כמה ימים ושוב אותו סיפור. היום לקחתי את הטלפון הדפוק הזה מתיקון שוב אחרי שהחליפו שם את המוח שלו... אז ככה...א. חצי מרשימת אנשי הקשר שלי איננה ב. הסוללה מייללת שהיא חלשה ג. המכשיר לא היה מחובר לדיבורית של האוטו.

אשת תלונות הציבור של אורנג', אני מצפה לתגובתך. את המכשיר הזה היה צריך להחליף מיד אחרי שרכשתי אותו. מדוע אני צריכה לעבור מסכת טירטורים שכזו?
משהו בחברת אורנג' לא פועל כבעבר. בעבר דבר כזה לא היה קורה בחברה.
עליכם לעשות בדק בית רציני, איך דבר כזה קורה ללקוחה ותיקה כמוני?
את מתבקשת לעיין בהיסטוריה של הטלפון שלי ולראות כמה פאשלות קרו.
מספר התלונה שלי אצלכם הוא:191552020.
מצפה לתשובתך בדחיפות,
יעל.
החלפת המכשיר לאלתר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת גרבנאו על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה