פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוח וסירוב ביטול עסקה יום לאחר הביצוע. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, ביום חמישי ה- 28/8 ניגשתי לחנות אורנג' בקניון אילון על מנת לבצע ניוד מספר וקבלת כרטיס SIM ללא מכשיר וחיפשתי את העיסקה המינילית ביותר. הנציג עימו שוחחתי בחור בשם רועי הסביר לי שכל העלות שלי תהיה 7 ש"ח בחודש מבלי לציין כי אחוייב על הכרטיס 99 ש"ח. הנציג הנ"ל גם ציין שהעיסקה לא תכובד כל עוד אני לא מעבירה חשבונית עדכנית של פלאפון. יום למחרת חזרתי לבטל את העיסקה כיוון שראיתי לפי החשבונית שבפלאפון יש לי עיסקה יותר משתלמת (המכשיר ישן ושבור ולא זכרתי מה היו התנאים שלי בפלאפון). יום למחרת כבר התייצבתי בחנות עם כרטיס הSIM סגור הרמטית וביקשתי לבטל את העיסקה. הנציג הפנוי שהיה במקום (לא רועי) לא טרח אפילו להעלות את שמי במחשב ואמר שכל עוד לא לא הגשתי חשבונית העיסקה לא תבוצע ולא יהיה לי כל חיוב ושאין להם מה לעשות עם כרטיס הSIM שלי ואני יכולה לשמור אותו אם אי פעם ארצה להתחבר לאורנג' וחזר על דבריו שוב כאשר התעקשתי שיכנס למחשב וימחק את פרטי מממאגר הלקוחות שלהם. כעבור חודש חיכתה לי הפתעה בתיבת הדואר - חשבונית אורנג' עם חיוב של 105 ש"ח! מיד התקשרתי למרכז השרות של אורנג' וקיבלתי שרות מאוד אדיב ומהיר שבסיכומו נאמר לי ללכת למרכז בקניון איילון לחתום על טופס ביטול קו ושכספי יוחזר לי - למיטב הבנתי 7 השקלים של דמי המנוי היו אמורים להחזיר לי ללא כל בעיה ולגבי ההחזר על הכרטיס לא קיבלתי תשובה חד משמעית.
יום למחרת (ערב יום כיפור) ניגשתי לחנות בקניון ושם מיהרו לגרש אותי למרכז השירות הסמוך. במרכז השירות ולאחר המתנה של חצי שעה קיבל אותי נציג שאמר לי שבכל זאת הייתי צריכה לגשת לחנות ואחרי מחאה שלי על הטירטור והתייעצות ארוכה עם המנהלת שלו ענבל פרץ הסכימו לטפל בי רק שהפעם הם לא היו נחמדים כמו הנציג הטלפוני ולא הסכימו להחזיר אפילו שקל אחד לחשבוני אלא רק בזיכוי, ועסקת הזיכוי כללה החזר של התשלום על הכרטיס בסך 90 ש"ח בשיחות ברשת אורנג' מוגבל לחודשיים כאשר מורידים מסכום זה את הסכום השימוש ברשת ואחרי חודשים שאפנה אליהם שוב לנתק את הקו. מכיוון שהפתרון הנ"ל אינו מתאים לי ולא האמנתי שלא אצטרך לבוא שוב למרכז שירות לבטל את הקו (לאור זה שביקשו ממני עכשיו על מנת לחתום על טופס ביטול ובזבזו לי שעתיים וחצי מהחיים) התעקשתי לקבל את כספי בחזרה שמבחינתי נלקח ממני במירמה וניתקלתי בסירוב קשוח וחד משמעי. מכיוון שהייתי עם ביתי הקטנה והיה זה ערב חג פשוט חתמתי על טופס הניתוק על מנת שלא יחיבו אותי בשום חיוב נוסף והלכתי משם.
כל הבריונות התאגידית הזו מכעיסה ולא מובנת,חמש שנים עבדתי בסלקום כנציגת מכירות וביצעתי ביטולי עיסקאות במאות שקלים, האם זה הגיוני שיעבירו אנשים הגונים שבעת מדורי גהינום על 100 שקלים? כל עיסקה גדולה כקטנה ניתן לבטל תוך 14 יום ולי בכלל אמרו שהעיסקה לא בוצעה כיוון שלא הבאתי חשבונית אחרונה של פלאפון ולא יבוצע כל חיוב בכרטיס האשראי, האם זה חוקי בכלל?
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בפנייתה לא ציינה הלקוחה את מספרה ברשת orange. על מנת שנוכל לתת מענה לפנייתה, אנו מזמינים את הגברת אופיר לפנות אל מוקד שירות הלקוחות. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה