פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל,טיפול גרוע בבעיה מצד נציגי סלקום וחשבון מנופח ביותר נושא התלונה:
‏שבת ‏26 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ברצוני להביע את מורת רוחי ואכזבתי מהשירות שניתן לי על ידי נציגי "סלקום".
מעשה שהיה-כך היה.
בתאריך 24/4 נסעתי לחופש בספרד.
יצרתי קשר עם נציגת סלקום בכדי לפתוח את הטלפון לשיחות בח"ול.
במהלך השיחה קיבלתי פרטים על עלויות אחזקת הטלפון בח"ול.
מכיוון שיש לי נסיון עם המכשיר שלי,כאשר נשאלתי אם אני מתכוון לגלוש בח"ול עם הטלפון עניתי לשלילה.."אני לוקח איתי מחשב נייד,ומחשב כף יד לשם גלישה באינטרנט",מילותי המדויקות.
בנוסף ציינתי,שאם ישנה אפשרות לחסום את הטלפון לגלישה באינטרנט,אעדיף את זה,מכיוון שכפתור האינטרנט במכשיר נלחץ בשוגג לעיתים קרובות.
מודע לבעיה זו,ביקשתי לחסום את אפשרות הגלישה בטלפון.
במהלך החופשה,שמתי לב כי כאשר הוצאתי את הטלפון מהכיס,הוא היה במצב מחובר לאינטרנט.לא חשבתי שהטלפון היה מחובר זמן רב,והתייחסתי לכך בביטול.
כעבור שלושה ימים קיבלתי סמס משירות סלקום אשר נועד להתריע בפני כי מתבצעות במכשיר גלישות ארוכות ויקרות מאד.
התקשרתי בחזרה,ונציגת השירות אמרה לי שאני גולש באינטרנט דרך המכשיר ושהצטבר לי סכום כסף גדול לתשלום.הוכיתי בתדהמה לשמע המחיר.ניסיתי להסביר כי הטלפון נלחץ בטעות בכיס,ולא יתכן שהגלישה היתה ארוכה כל כך..(אז לא ידעתי את מה שאני יודע היום-הסבר בהמשך)
הפעולות היחידות שביצעתי עם המכשיר(חוץ משיחות טלפון)היו צילום תמונות,והורדה שלהן למחשב הנייד,והטענה של המכשיר דרך המחשב.
כאשר חיברתי את הטלפון למחשב,הופיע על צג הטלפון האייקון של גלישה באינטרנט..לא גלשתי,רק הורדתי תמונות.תהליך טכני לחלוטין.תהליך שאותו אני מבצע בבית כל הזמן.
שטחתי את טענותי כלפי נציגת השירות,אך זו אמרה כי אין בסמכותה לעשות כלום.אז ביקשתי שיצרו איתי קשר מחדש,עם נציג בדרג ניהולי.
עודי מזועזע מהמחיר אותו עלי לשלם,הקפדתי לבקש מנציגת השירות כי תחסום!!!! מיד את הטלפון לגלישה באינטרנט,למען לא תחזור הטעות על עצמה שוב.
למחרת,התקשרה אלי מנהלת.
סיפרתי לה את הצד שלי בסיפור,והדגשתי כי אני נוסע עם מחשב נייד לשם גלישה,לא גלשתי בטלפון,ואם הכפתור נלחץ בכיס בטעות,לא היה זה למשך יותר מכמה שניות.סיפרתי גם על חיבור הטלפון למחשב הנייד לשם הורדת התמונות-ותשובתה היתה-"אולי אתה לא יודע איך לעשות את זה..כאשר תחזור לארץ אני אשמח להסביר לך איך מחברים את הטלפון למחשב".
בחוצפתה,ניסתה אותה מנהלת לקעקע את דברי,ולהמחיש לי באופן נחרץ כי התבצעו גלישות ארוכות ומגוונות בטלפון,"אפילו אתמול"כדבריה.רק אזכיר כי ביקשתי ביום הקודם לבטל!!!את אפשרות הגלישה בטלפון.אמרתי לאותה מנהלת,שלפני שעזבתי את הארץ ביקשתי מנציגת השירות איתה דיברתי לבטל!!! את האפשרות,אז היא הואילה בטובה "לבדוק ולחזור אלי".
רק אציין,כי כל התהליך עליו אני מספר כעת מתבצע במהלך חופשה,כאשר כל שיחת טלפון עם נציגי השירות לא ירדה מחצי שעה,שיחות עליהן שילמתי סכום לא מבוטל.
לבסוף,חזרה אלי אותה מנהלת ואמרה כי בדקה את הנושא,ונציגת השירות שאיתה דיברתי טרם הנסיעה מעולם לא שמעה אותי מבקש את הבקשה הזו.הווה אומר-אני שקרן.
הוסיפה אותה מנהלת כי זו מילה שלי נגד מילה של נציגת השירות,וכי אין באפשרותה לבדוק את הנושא לאשורו מכיוון שהשיחה לא הוקלטה.
אציין כי בשלב זה,די מיואש ואחרי שביקשתי פעמיים לנתק את השירות(מה שלא קרה)
אחרי שיחות טלפון ארוכות ויקרות עם נציגי השירות של סלקום,עם הידיעה שבגלל שהטלפון נלחץ לי בכיס בטעות ושעל כך אני צריך לשלם 800שח,אחרי ש(במילים יפות יותר) כוניתי שקרן,שאלתי את המנהלת מה האפשרויות העומדות בפני?
"אין מה לעשות" היא פסקה.גלשת-ואתה צריך לשלם.
רק כעת,כאשר גלשתי בחשבונית,זיהיתי את המילים ""Vodafone ו "telefonica" הבנתי שאלה המילים שהיו רשומות על צג הטלפון כל זמן שהותי בספרד-לחלוטין לא בזמן גלישה אלא במצב רגיל לגמרי של קבלת והוצאת שיחות.משמע-הטלפון היה מחובר לרשת אינטרנט באופן אוטומטי..
הייתי אובד עצות ומאוכזב מאד.לא רק שמצב רוחי נפל בשל בזבוז הזמן שלי וחוסר היעילות של נציגי סלקום-(פעמיים ביקשתי לנתק את השירות-מעבר לפעם שלפני הנסיעה,דבר שכאמור לא התבצע.)
היה עלי להתמודד עם חשבון נפוח ביותר לתשלום על שירות שמעולם לא השתמשתי בו בכוונה תחילה,ולחלוטין לא "נהניתי" מאותן "גלישות ארוכות ומגוונות".
עוד הוסיפה אותה מנהלת,כי "אני אדם מבוגר ובוגר,ושעלי לקחת אחריות על מעשי".
על משפט כזה מתנשא לא יכולתי להגיב באותו רגע,לכן,הדבר היחיד שיש לי להגיד לך,מנהלת יקרה:
לא כל האנשים בעולם הם עובדים של סלקום.חלק מהאנשים הם בני אדם רגילים.
אין בכוונתי לבקש ולדרוש דבר.לא הסכמתי לקבל את המתנה שאיתה רצתה אותה מנהלת להשתיק אותי,זמן שיחות חינם בשווי כמה שקלים..
אני לקוח של סלקום מעל12 שנים.
אני לקוח טוב ואמין,שמשלם לכם הרבה מאד כסף מדי חודש.
מעולם לא התייחסו אלי בצורה כזו.
מסקנתי היא,שבחברה שמגלה כזו אטימות וכזה זלזול בלקוח,אין לי מה לחפש.
בכוונתי לקנות את המכשיר (שדרך אגב,עדיין מתחבר לפעמים בטעות לאינטרנט)
להתנתק מכם.
ולעבור חברה.
תודה רבה
אבל לא תודה.
עמית גלעד.

כספי,בזבוז זמן,עלבון סוג הנזק :
זיכוי כספי,פיצוי הולם,והתנצלות. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר גלעד בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליאת פניות הציבור.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה