פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאויות, גזילת כספים ויחס גרוע בחברת אורנג' נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/12/08 הצטרפנו אנו ובני משפחתי (6 מנויים) לחברת אורנג'. הובטחו לנו הטבות רבות וקיבלנו יחס טוב. לפני כשלושה חודשים גילנו דרך אתר האינטרנט של החברה כי למרות שאנחנו רשומים בתוכנית משפחה ומשלמים עליה 19.90 בחודש ואמורים לקבל 300 דקות זמן אויר לכל אחד לשיחות בתוך המשפחה - אנחנו לא מקבלים את ההטבה למרות שאנו משלמים עליה! כשפניתי לנציג שירות טלפוני - לא האמינו לי והייתי צריכה לדבר עם ארבעה נציגים כאשר אחד מהם אמר שאין דבר כזה באורנג' 6 לקוחות בתוכנית משפחה - למרות שזה מה שנאמר לנו כשעברנו לאורנג'. בנוסף היינו אמורים לקבל יעד חינם למספר אחד ולא קיבלנו. (דרך החשבונית החודשית אי אפשר היה לדעת, כי שם היה כתוב שאנחנו כן מקבלים את ההטבות). הנציג אמר שיעביר את הנושא לבדיקה. כמובן שהוא לא חזר. נאלצתי להתקשר פעמים רבות, כאשר בכל פעם ענו לי משהו אחר והגדילו לעשות ואמרו לי שאין לי יפוי כוח בחשבון - למרות שיש לי! ביקשתי לדבר עם מנהלת שירות לקוחות, לקח המון זמן עד שהסכימו להעביר לי אותה, וכשהעבירו אותה - במשך שעתיים היא התווכחה איתי שהבעיה היא שלי, היא אמרה שבדקו את כל החשבוניות ומגיע לנו לקבל 32 ש"ח החזר, אך אני בדקתי וחישבתי והגיע לנו לקבל כ500 ש"ח, היא צרחה עליי ודיברה לא יפה ואמרה שתבדוק ותחזור אליי וכמובן שלא בדקה ולא חזרה. למחרת ניגשתי למרכז שירות בפ"ת ושם שהיתי כ4 שעות אצל נציגה שאמרה שתבדוק הכל וקבענו להיפגש כעבור שבוע. לקחתי חופש מהעבודה והגעתי למרכז שירות, אותה נציגה לא הגיעה לעבודה באותו יום וראש הצוות שלה אמר שאני משקרת ושהיא לא קבעה איתי בכלל (למרות שלאחר מכן יצרו איתה קשר טלפוני והיא אמרה שאכן קבעה איתי ושכחה מזה), נאלצתי לשבת שוב עם נציג כ3 שעות ולספר לו את כל הסיפור מחדש, בינתיים גיליתי עוד רמאויות של אורנג', שהניסו לנו לחשבון מספרים שלא שלנו בכלל. הוא אמר שיבדוק מה קורה ויחזור אליי. וכך טירטרו אותי מאחד לשני ולא חזרו אליי ואני נאלצתי להתקשר שוב ושוב ולהגיע פעמים נוספות למרכז השירות. יום אחד התקשר נציג ואמר שחישבו ומגיע לנו החזר של 53 ש"ח, אמרתי שזה לא יתכן ומגיע לנו הרבה יותר, הוא אמר שזה מה שהמחשב חישב ושאם אני רוצה חישוב מחדש זה יקח שבועיים. באותו יום מתקשר אליי נציג אחר ואומר שמגיע לנו החזר של 463 ש"ח וזה לא סופי. איך זה יתכן???? יד ימין לא יודעת מיד שמאל??? איזו חברה מעוותת!!!

בינתיים ביקשתי לקבוע פגישה עם מנהל המרחב לאור השתלשלות העניינים וכתבתי 2 מכתבים לתלונות הציבור של אורנג' כבר לפני חודשיים ואף אחד לא חזר אליי.

לפני שלושה שבועות, לאחר טרטורים רבים, הצלחתי לקבוע פגישה עם מנהלת מרכז השירות בפ"ת - ענת כהן - היא היתה נחמדה מאוד, סיכמנו את כל ענין ההחזרים ואת ההטבות שמגיעות לנו וכן דנו בענין הפיצויים. היא אמרה שנכין חוזה משפטי עם כל מה שסיכמנו ונחתום עליו ושהיא תחזור אליי תוך כמה ימים כדי לתאם מועד לחתימה וכן להחזיר לי תשובה לגבי הפיצוי שמגיע לי. היא נתנה לי את הנייד שלה כדי שנהיה בקשר.

מאז לא שמעתי ממנה ועברו כבר 3 שבועות ונמאס לי! כשאני מתקשרת היא מסננת אותי ואין לי למי לפנות! התקשרתי למוקד הטלפוני וביקשתי פגישה עם מנהל המרחב, אמרו לי שיחזרו אליי ואף אחד לא חזר!

אני שוקלת להגיש תלונה משפטית ולצאת לתקשורת, כדי שכולם ידעו: אורנג' מרמה וגונבת כספים מלקוחות! אני מצטערת על הרגע שעברנו לחברה המזויעה הזו!

כל השיחות, התאריכים ושמות ונציגים מתועדים אצלי בצורה מסודרת ואני לא מתכוונת לוותר עד שאפגש עם מנהל המרחב ואקבל מה שמגיע לנו!

מבחינתי אני מוכנה לפרסם את שמות הנציגים ואת כל מסכת השקרים והטרטורים שעברתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מיידי+פגישה עם מנהל מרחב+ זיכוי מלא+פיצויים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה במטרה לתת מענה לפניתה. אנו מודים לגברת לורש על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה