|
|
|
|
|
|
כפיh, עסקאות ושירות גרוע מאד במיוחד ללקוחות העיסקיים |
נושא התלונה: |
אבו חמד saed |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני תקופה קצרה רכשתי מכשיר במרכז השירות ביד אליהו , יום לאחר מכן מתברר שהמכשיר הנ"ל מכשיר איטי וגרוע מאד מהרבה בחינות ולהפתעתי זה מה שאומרים המחלקה שאחראית על סוג זה של מכשירים . כבר באותו יום יצרתי קשר על מנת לבטל עסקה ולהפתעתי נאמר לי כי לא ניתן לבטל וכי זהו נוהל לגבי מכשירים אלה.
האם כל עסק חייב גילוי נאות לגבי מוצריו ? ?? האם בית העסק צריך להודיע על אי יכולת הלקוח לביטול עסקה לפני ביצועה ???? האם צריך לזלזל בלקוח לאחר שדרוג בזכות החוזה שמחייב אותנו ל3 שנים ?????
זהו ניצול וכפייה לשמה .
נ.ב המכשיר המדובר HTC DIAMOND
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה בלבד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה לפנייתו. אנו מודים למר אבו חמד על הבאת הנושא לידיעתנו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|