פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדכון שבועי בלבד של יעד חינם - מספר דקות שיחה נושא התלונה:
עמר חגית שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בשירות לקוחות מסרבים לעדכן אותי כמה דקות שיחה שוחחתי עם יעד החינם (500 דקות לחודש), אלא אחת לשבוע בלבד. הסברתי כי במהלך השבוע אני מתקשרת הרבה אל אותו יעד חינם וברצוני לברר שאכן לא דיברתי יותר מ-500 הדקות שהוקצבו לי. מאחר ואורנג' מגביל ל-500 דקות שיחה חינם בחודש, זכותי, לדעתי, לדעת גם במהלך השבוע כמה דקות דיברתי, ולא רק אחת לשבוע, שבמהלכם יתכן ואחרוג מאותן 500 דקות. לאחר שיחה עם לשכת המנכ"ל הבטיחו לי כי כך ייעשה אבל בפועל למוקדנים אין אפשרות לעזור לי. השארתי הודעה בלשכת המנכ"ל ואף אחד לא חזר אלי (למעלה משבוע). זה ממש לא בסדר מצידכם, אלא אם כן, המטרה שלכם היא שאכן ידברו יותר מ-500 דקות לחודש. אבקש תשובה.
עגמת נפש ואף כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה לפנייתה. אנו מודים לגברת עמר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה