פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מהשירות והיחס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
אני לקוח עסקי של אורנג' במשך למעלה משבע שנים - תקופה ארוכה לכל הדיעות והסיבה המרכזית שנשארתי באורנג' היה השירות.
בשנה האחרונה השירות הפך להיות יותר ויותר גרוע וכל ביקור במרכזי השירות הפך להיות סיוט.
לאחרונה, השארנו מכשיר לתיקון והופתענו לגלות שלא ניתן לקבל את המכשיר במקום כפי שהיה נהוג, ועלינו לחזור לאחר יומיים או לשלם על המשלוח. מכיוון שהנסיעה עולה לנו יותר מהמשלוח הסכמנו.
לא אלאה, אך המכשיר הגיע לאחר שבוע ואינסוף טלפונים ללא המשפרים שהיו בזכרונו - למרות שהובטח שיגובו - וגם חוייבנו על המשלוח, למרות שהובטח לזכות אותנו. בהמשך נתקלנו בעוד מספר מקרים של שירות גרוע.
כאשר המכשירים (2 במספר) התקלקלו שוב ביקשנו לעבור לחברה מתחרה ואז נזכרה בנו מח' שימור לקוחות שהבטיחה לנו עסקת שדרוג אך סירבה לשלוח את המכשירים עם שליח והבטיחה שנוכל לעשות זאת בכל מקום.
ביום ראשון האחרון (14/9) היגענו במיוחד מאריאל לנקודת השירות בירושלים (תלפיות) ושם, לאחר למעלה מחצי שעה של המתנה, נאמר לנו שהם אינם יכולים לטפל בנו ועלינו לפנות לנקדת המכירה בנתיבות!
פגועים ומאוכזבים, התקשרנו לשירות הלקוחות אשר הודיעו לנו כי ישלחו אלינו סוכן מכירות לשם ביצע השידרוג.
משזה בושש לבוא, התקשרתי שוב לאחר יומיים והפעם אמרו לי שהם מפנים את בקשתי לסוכן אשר יטפל בביצוע השידרוג.
עד היום (ארבעה ימים) עדיין לא פנו אלינו וזאת לאחר שתי פניות שלנו בנושא.
כבר למעלה משלושה שבועות אנו משתמשים במכשירים של חברים ולא מסוגלים להתשמש בנתונים הרבים השמורים במכשירי הטלפון שברשותינו.

עגמת נפש, עלבון ו סוג הנזק :
טיפול יעיל בלקוח ועמידה מאחורי התחייבויות נציגי השירות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר נחום על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה