פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על התנערות חברת אורנג' מהבטחת נציג שטח של החברה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
תאור מקרה מול הנציגה
בתאריך 05.08.08 פנתה אלי סוכנת שטח שלכם בשם מירל אורן בסניף בצריפין בהצעה לשדרוג מכשיר האורנג' שברשותי. הצעתה הייתה שדרוג המכשיר במחיר של 324 ש"ח כיוון שאני חיילת אמרה לי שיש מבצע לחיילים שעל השדרוג אני זכאית לקבל טלפון נוסף חינם + 100 דק' שיחה בחינם.
עיסקת השדרוג נשמע לי טובה מאוד אבל בכל זאת שאלתי אם אין כל התחייבות נוספת הנציגה במהירות ביטלה את השאלה ואמרה לא מה פתאום זה מבצע שדרוג מיוחד בשיתוף האגודה למען החייל. היא נתנה לי מסמך לחתום עליו שמאשר תשלום על עסקת השדרוג ואפילו שלחה לי העתק של מה שחתמנו עליו במייל עוד באותו היום (מצורף העתק)
במקרה עוד באותו היום ניגשתי לסניף אורנג' בירושלים כדי להוציא תדפיס טלפונים ואמרו לי שנפתחו עוד שני קווים עם תוכניות על שמי על שני המכשירים שניתנו לי ע"י נציגת השטח. ביקשתי מיידית את ביטולם של שני הקווים שכן בלא שום ספק לא הייתה זו העיסקה שחתמתי עליה עוד באותו היום. בסניף אורנג' י-ם נאמר לי שיבוטלו הקווים.
באותו היום ולמחרת היום ניסיתי ליצור קשר עם סוכנת השטח בעשרות טלפונים שלי ושל אימי היא לא ענתה גם לאחר שהושארו אצלה הודעות במשיבון. רק לאחר שלושה שבועות הצלחנו להשיגה והיא מכחישה את כל העניין ובטענה שקרית אומרת שחתמתי על כל המסלול שפעם ראשונה היא היא מציגה לי את פרטיו ואת קיומו.
בסניף בירושלים הגעתי עד למנהל הסניף נתקלתי באוזנים ערלות בטענה שחברת אורנג' אינה יכולה לקחת אחריות על מה שנעשה ורק נציגת השטח יכולה להתחייב לעסקה הדבר היחיד זה שחברת אורנג' יכולה לבטל את העסקה כאילו לא התקיימה כלל.
אני שואלת איך ייתכן שחברת אורנג' אינה לוקחת אחריות על הבטחות ועסקות שסוכניה מציעים, אותה סוכנת טוענת שחתמתי על המסמכים שמאשרים את המסלול של המכשירים ביקשתי שתישלח לי את המסמכים כמו ששלחה לי את אישור התשלום על השדרוג באותו היום לאחר שכנועים רבים בטלפון היא נאותה לשלוח את המסמכים. המסמכים שקיבלתי אכן מפרטים את קיומם של שני קווים חדשים והתחייבות למסלול ומכילים את כל פרטי האישיים (שאני מניחה שקיימים במערכת). הייתה זו הפעם הראשונה שראיתי מסמכים אלו שכן לא חתמתי עליהם וחתימתי אינה מופיעה עליהם, פרט מעניין נוסף הוא תאריך ההנפקה שלהם.
אתם כחברת אורנג' משאירים אותי כצרכנית חסרת זכויות, העסקה בוצעה בצורה חד צדדית (פתיחת שני קווים ומסלולים) וכעת כדי להתחמק מההונאה של אותה סוכנת מסירים אחריות ממנה, ואני מתבקשת להחזיר את המכשירים כפתרון יחיד. מעניין שחברת אורנג' שומרת על אחידות בנוגע לביטול העסקה גם ברמת נציגים טלפונים, בסניפים ואחרים אולם באשר לעיסקה שהובטחה אין אחד בחברת אורנג' שמוכן לקחת אחריות.
לבנתיים אני ממשיכה לשלם על אותם מסלולים תשלום חודשי עבור תוכנית תעריפים שלא ביקשתי לפתוח נאמר לי פעמים על ידי הסניף בירושלים שבוטלו הקווים אך כאשר קיבלתי חשבונית עליהם בסוף החודש ראיתי שהם לא בוטלו. בנוסף למסלולים שאני משלמת עליהם יש להוסיף את עשרות שיחות הטלפון הנסיעה לסניפים איבוד הזמן ועוגמת הנפש הרבה שנגרמה לי מכל הסיפור הזה. כל התנהלות זו אני מבצעת במהלך שירותי הצבאי שלא מאפשר לי להתנהל מול אורנג' בצורה רציפה וגם זו טענה שמעלים נציגים מולי.
אני מבקשת את התייחסותכם למקרה והכרה בעיסקה שנעשתה וכן פיצוי על כל העוול שנגרם לי במהלכה.
תודה מראש
בכבוד רב
סיגל ברודי

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר ניסיונות ליצירת קשר אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה