פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת פלא פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
איזור התעשיה כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/8 רכשתי פלא חדש של סוני אריקסון G900 וכבר ב13/8 הופיעו בפלא מספר תקלות כגון וויפי לא עובד,הסוללה ניגמרת לאחר שיחה אחת של 15 דקות, מצלמה שמצלמת בהיר מאוד ושעון מעורר שבמקום להעיר הוא מחייג למספר האחרון שמופיע בשיחות היוצאות ובכך בעצם צילצל לאנשים לבית ב6 וחצי בבוקר עם פנייתי למוקד הטכני של אורנג הסבירה לי הנציגה כי הטקלה היחידה היא שאין לי חיבור לאינטרנט ועליי להוסיף סכום כסף מסויים על מנת לפתור את הבעיות ואם הבעיות חוזרות על עצמן יש לפנות למרכז שירות פיזית ולא טלפוני, יום לאחר שהסכמתי הפלא המשיך לעשות את אותם בעיות ומכוון שאני סטודנטית ואני גם עובדת יכולתי להגיע לסניף רק ביום רביעי ה20/8, אני הגעתי בשעה 15:00 ולאחר המתנה של שעה ורבע קיבלה אותי נציגת שירות ולאחר שהסברתי לה את כל הבעיות הקיימות בפלא היא הסבירה לי כי יש לצרוב מחדש את התוכנה על הפלא ואני הגבתי בכך שאמרתי לה שאיני מעוניינת לצרוב מחדש אלא לקבל פלא מדגם אחר מכוון שהפלא קיים אצלי רק שבוע אין ברצוני להתחיל מעכשיו בסידרה של תיקונים ושלפי דעתי הפלא היה בשימוש ונמכר כחדש..
לאחר ויכוח של שעה הסכימה הנציגה להכניס את המכשיר לבדיקה ולאחר מספר דקות חזרה והסבירה כי בדגם זה (G900ׂ ) ישנם מספר תקלות ושכנראה בעתיד אצטרך להגיע למוקד על מנת לעדכן את הפלא..
אני הסברתי לה שאני איני מעוניינת במכשיר ומבחינתי היה צריך להסביר לי נציג המכירות שמכר לי את המכשיר כי יש מספר באגים שכרגע אין אלהם פתרונות.
נציגת השירות הסבירה לי כי לא ניתן לבטל עיסקה וכי החלפת דגם לדגם אחר אינה ניתנת לאחר שבוע אבל מכוון שמדובר במוצר פגום זאת אחריות החברה לספק מכשיר פועל ותקין ולא אחד שאינני יכולה לבצע איתו שיחות..
לסיכום: לאחר כ3 שעות במוקד השירות קיבלתי מכשיר אחר של G900 כביכול חדש אך ישנם עדיין מספר בעיות בדגם, לא שומעים טוב, רק ברמקול אפשר לשמוע כמו שצריך, מצלמה מצלמת בהיר מאוד וחסר צבע משהו שאינו הגיוני למצלמה בעלת 5 מגה פיקסל והכי חשוב.. מסך המגע אינו פועל כמו שצריך ודורש לחיצות רבות וחזקות על מנת לבחור את הפעולה המתבקשת.

*יש לציין כי לא צירפתי את שמות הנציגים אך אם יתבקש אי אמסור.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הפלא הקיים בפלא חדש מדגם אחר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה ונתן מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת בן שמואל על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה