פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הבטחה שניתנה ללקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח ברשת אורנג כבר כ 10 שנים, ובעל 3 קווים ברשת. בחודש מאי השנה קיבלתי הצעה אטרקטיבית מנציג רשת אחרת, והתקשרתי לשרות הלקוחות של אורנג לברר האם יוטל עליי קנס כלשהוא כאשר אני אעזוב את הרשת. הטלפנית מסרה לי את המידע, ובזאת סיימנו את השיחה.באותו היום מאוחר יותר יצרה איתי קשר נציגה בכירה העונה לשם חנה, שאלה למה התעניינתי בעזיבה, וכאשר מסרתי לה שאני מתכנן לעבור רשת הציעה לי (בעצמה, לא ביקשתי ולא חיפשתי שום הטבות מהחברה) הצעה הבאה : אני אקבל מספר אחד לבחירתי , אשר אליו אוכל לחייג במשך שנה בחינם וללא הגבלת דקות. הסכמתי להצעה והסכמתי להישאר ברשת ולא לעבור. כעבור חודשיים קיבלתי עדכון בחשבונית החודשית שההטבה הוגבלה ל 500 דקות - מייד פניתי לשרות לקוחות בכדי לברר למה מפרים את ההבטחה שניתנה לי ומקבילים אותי בדקות? התשובה הייתה - "כך זה, אין מה לעשות, זה בא מהנהלה , כל הלקוחות הוגבלו כך". השלמתי עם החלטה, וכעבור בערך עוד חודש וחצי במהלך שיחה עם נציג שרות התעניינתי מה שלום החבילה שלי. "איזה חבילה?" הוא ענה לי, "אין לך שום חבילת דקות בקו הזה". לאחר בירור שנמשך 48 שעות חזרו אלי מאורנג והודיעו לי כי החבילה בוטלה כליל, "כי לא הגיע לך לקבל אותה בכלל מלכתחילה" . הנציגה שדיברה איתי (שוב אותה חנה) הציעה לי כל מיני דברים אחרים וחבילות אחרות שבסופו של דבר רק העלו את מחיר השיחה שלי לדקה והעלו לי את גובה החשבונית (קיבלתי את אותו המספר ב 90% הנחה ומחיר דקת שיחה 49 אג לדקה, כאשר ההצעה שלה סירבתי ברשת מתחרה מלכתחילה כללה 90% הנחה על 2 מספרים ו 39 אג לדקה).
מה דעתכם : כלקוח, איך הייתם מתייחסים לחברה שנותנת לכם הטבה על מנת לשמור אליכם, כעבור חודשיים מקצצת אותה וכעבור עוד תקופה קצרה מבטלת אותה כליל בנימוק שלא מגיע לכם לקבל אותה בכלל??? אני מסתכל על זה כעל רמאות ושקר ברמת ההתנהלות של החברה. בסופו של יום, אני כלקוח גם פספסתי את ההצעה האטרקטיבית שקיבלתי בזמנו, וגם לא קיבלתי את מה שהבטיחו לי בחברה שבה אני נמצא כ 10 שנים, נשארתי קירח מכאן ומכאן, אני מאוד כועס על חברת אורנג ושוקל את התנהלותי איתה בהמשך.
נזק כספי סוג הנזק :
לקבל את מה שהובטח, לא צריך שום פיצויים ומתנות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפניתו. אנו מודים למר לבובסקי על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה