פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ד' שלחתי את הפלפון שלי לתיקון (V3i) נציג החברה שלח אותי לסניף דיזינגוף ולא ציין שאצטרך לקבל מכשיר חילופי!
קיבלתי מכשיר חילופי והעבירו לי את כרטיס הזיכרון למכשיר החלופי ביום ו' התברר שיש בעיה במכשיר התקשר לשרות הלקוחות ושלחו שליח על מנת שיחליף את המכשיר החילופי בעוד מכשיר חילופי רק שהשליח לא העביר את כרטיס הזיכרון שלי, ובנוסף לכל הביא לי שוב מכשיר לא פעיל כך שנאלצתי במהלך כל הסוף שבוע עד יום א' בצהרים להיות ללא פלאפון!!!
וזה גרם לי המון בעיות, כשהתקשרתי לשרות הלקוחות ביום ו' עם הבעיות שיש אמרו לי ביום א' תתקשרי הכל יסודר וביום א' חברת סלקום שיקרה בטענה שהכרטיס לא אצלהם בעצם הם גנבו לי את הציוד ששייך לי, ציוד אישי שלי, ועל הטעות ענו במצטערת ביום ו' בצהריים אין לנו אופציה לתת שירות!
סלקום מחברה מכובדת מאוד אמיתי ועם רמת שירות גבוהה יחסית הפכה בעיניי לחברת סלולר שקרנית וגנבת!
נאלצתי במשך כל יום שישי ללכת לקנות מטען חדש בשביל הפל' ומהרגע שקיבלתי את הטל' החילופי התעסקתי רק בסלקום!
חשוב לציין שלא הייתי מוכנה לקחת את הפל' בשום אופן רק שבעל החברה אילץ אותי לחזור ולקחת את הפל'.
חב' סלקום הציעה לי כפיצוי 120 ד' למשך חודשיים אבל כל עוגמת הנפש, הזלזול ועל כך שהפכו אותי לזו שהעלימה את כרטיס הזיכרון ששם ישלי המון דברים חשובים לא מכסה את ההוצאות. נאלצתי לעשות ים שיחות מהטל' של אמא שלי ולבזבז גם כסף כדי לקנות מוצרי לווי לפל'.
עלבון, כספי ו סוג הנזק :
פיצוי הולם על השירות ועל כך שהאשמתם אותי בהאלמת כרטיס הזיכרון+ החזרת כרטיס הזיכרון פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה