פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוכרים טלפונים תקולים ואינם מספקים פתרונות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
גבעת שאול/תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 6 לאפריל, 2008 רכשנו מכשיר HTC Cavalier בסכום 3284.80 במזומן. כל שאר הטלפונים שנרכשו עבור המשרד לא נרכשו דרך חברת פרטנר, אלא מחנות פרטים שנקראת PDAStore, ואף אחד נרכש בחו"ל. חלק מסיבת הרכישה של המכשירים האלה מחברות חיצוניות היה כי ניסיון העבר הצביע על כך שמכשירים שנרכשים דרך חברות סלולאר איכשהו נתקלים לעיתים יותר תכופות. הסיבה היחידה לרכישת המכשיר דרך אורנג' היתה בשל דחיפות העניין.

מיד עם רכישת המכשיר עלו תקלות מעצבנות עם המכשיר, כולל בעיות עם השפה, מכשיר שנתקע. אחרי כחודש המכשיר התחיל להתכבות באמצע השימוש.

באמצע אוגוסט המכשיר נכבה ולא נדלק שוב.

כל המכשירים שיש ברשות המשרד מעולם לא העלו תקלות ולא נזדקקו לתיקון. יש כאלה שנמצאים ברשותנו כבר כמעט שלוש שנים, ועוד אחד שברשותנו כבר מעל חצי שנה - שניים מהם אותה חברה של הטלפון שנרכש דרך אורנג' (אחד iMate KJam, ש iMate זה בעצם HTC, ו HTC Tytn II). מאורנג' נמסר שזה "מקרי" לחלוטין שאך ורק המכשיר שלהם תקול.

האם זה הגיוני?

אחרי הגעה למרכז שירות, והשארת המכשיר ברשותם כיומיים "לתיקון", כאשר לקחנו מכשיר חלופי בזמן זה - שאינו מספק כלל את השירותים אשר הטלפון שנמסרלתיקון מספק (ז"א להיות בלי אימייל, 3G ועוד כיומיים), הטלפון חזר כביכול "תקין".

ב 19 לאוגוסט 2008, אחרי קבלת המכשיר חזרה מתיקון, הוא שוב נכבה ולא נדלק שוב. אחרי שורה של תקלות ביום הזה משלשה נציגי שירות (הודיה, רומי, ומרדכי), וממנהלת (יפית), שחזרה אלינו רק ב 17:39 (כאשר דיברנו עם הודיה בשעה 10:00 בבוקר ונמסר שהיא תחזור במיידי) - בוזבז כל היום ולבסוף אני היינו צריכים לבטל ישיבה חשובה ולהגיע למרכז שירות בעצמנו שוב - כדי למסור את המכשיר התקול לתיקון שוב, מפני שלבחורה שהטלפון שלה אין עוד טלפון - והיא לא יכלה להשאר בלי טלפון בשל שורת הטעויות המביכות של חברת אורנג'.

למרות התשלום במזומן - סכום משמעותי שדורש שירות - הפתרון היחידי שהחברה מוכנה לספק הינו מכשיר "מחודש" - דהיינו מכשיר תקול בעצמו שעבר "תיקון" - רק עם מספר סידורי אחר. האם זה פתרון? לתת עוד מכשיר שהוא תקול בעצמו כמכשיר חדש? אם הייתי רוצה מכשיר תקול, הייתי משאירה את זה שאצלי ברשותי.

איזה מן חוצפה זאת שאת כספם הם קיבלו, ואינם מוכנים לספק סחורה ראויה? הם נהנים מכספים עבור שירות "אחריות ותיקונים" ולכן הם צריכים לוודא שלאנשים יהיה צורך בשירות זה. בעבור 30 ש"ח לחודש ויותר לכל לקוח הם מרוויחים פי שתיים על כל מכשיר. כמו כן, הם כלל לא סופגים את עלות המכשיר התקול - הרי כל יצרן מספק אחריות לשנה לפחות. אז הם גם נהנים מהחזרת המכשיר ליבואן, על חשבון הלקוח שניזוק שרק מקבל מכשירים תקולים פעם אחר פעם, עד שפגה האחריות.

אין שום צדק באופן הפעילות של חברות סלולר בישראל, ואין שום סיבה לתקלות במכשירים. במידה וישנן תקלות, אז הסחורה אינה חדשה מלכתחילה. ובמידה ובאופן מקרי לחלוטין המכשיר תקול - הרי זאת עלות מזערית עבורם להחליף מכשיר אחד מתוך אלפים. אלא אם זה לא מכשיר אחד - וזה אלפים. אלפי מכשירים תקולים "מחודשים" שהם מוכרים כחדשים, ומקווים שלא יהיו מתלוננים.

אך רואים - רק מהאתר הזה - כמה תקלות כאלה ישנן - וכמה היענות יש מטעם החברה.

מעניין למדי.

אבקש לקבל מכשיר חדש - או את מלוא כספי בחזרה. אין שום סיבה שאני אקבל מכשיר תקול, כשהם מקבלים את כל הכסף. קונים חפץ בכדי שהוא ישרת את הצרכים שהוא נקנה עבורם, במידה וטלפון אינו נדלק, אז אין שום סיבה לגבות עליו כסף, ולצפות להבנה מצד הלקוח היחיד שנפגע מכל העסקה.

אבקש את עזרתכם בנושא זה.

תודה,

שרון רווח זיצמן
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
דגם המכשיר אותו ציינה הגברת רווח זיצמן איננו רשום תחת מספר המנוי המצויין בפנייה. על מנת שנוכל לתת מענה לפנייתה הלקוחה מוזמנת לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה