פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ללקוח עסקי. נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע וחצי לאחר שהמכשיר שהיה ברשותי התקלקל שידרגתי למכשיר L/G חדש עם מסך מגע, ולאחר מס' ימים כשראיתי שאני ממש לא מצליחה לתפקד עם המכשיר שמאוד מתחמם(והרמקול שלו ממש גרוע)ביקשתי להחליף-ולא אושר לי. אני לקוחה עסקית עם חשבונות של מעל 1000 ש"ח בחודש,מעולם לא קרה לי כזה מקרה קודם,ועדיין-השיבו פניי ריקם ובמילים אחרות-זו בעייה שלי.גרוע שכך מתייחסים ללקוחות!!במידה ולא יטופל-אאלץ לפנות לחברה אחרת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף לאלתר את המכשיר. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת במוקד שירות הלקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה לפנייתה. אנו מודים לגברת דן על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה