|
|
|
|
|
|
שירות לקוי ללקוח עסקי. |
נושא התלונה: |
יום שני 04 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע וחצי לאחר שהמכשיר שהיה ברשותי התקלקל שידרגתי למכשיר L/G חדש עם מסך מגע, ולאחר מס' ימים כשראיתי שאני ממש לא מצליחה לתפקד עם המכשיר שמאוד מתחמם(והרמקול שלו ממש גרוע)ביקשתי להחליף-ולא אושר לי. אני לקוחה עסקית עם חשבונות של מעל 1000 ש"ח בחודש,מעולם לא קרה לי כזה מקרה קודם,ועדיין-השיבו פניי ריקם ובמילים אחרות-זו בעייה שלי.גרוע שכך מתייחסים ללקוחות!!במידה ולא יטופל-אאלץ לפנות לחברה אחרת.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להחליף לאלתר את המכשיר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
מנהלת במוקד שירות הלקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה לפנייתה. אנו מודים לגברת דן על הבאת הנושא לידיעתנו. |
תגובה: |
ראי תגובה |
פתרון: |
|
|
|