פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של חברה סלולרית נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני כחודש וחצי (20.6.08) המכשיר הסלולרי שברשותי (E65) החל לעשות "בעיות",
להעלים קליטה, להתנתק במהלך שיחות, כבה ונדלק במהלך שיחה או סתם ככה.
ב24.6 ניגשתי לנקודת שירות של אורנג' לצורך תיקון המכשיר, הסבירו לי כי יש להם שירות חדש שבו הם לוקחים את המכשיר למעבדת תיקונים חיצונית ולוקח יומיים למכשיר לחזור לתקינות, מה שמחייב אותי לחזור יומיים לאחר מכן לנקודת השירות. הדבר לא הפריע לי מאחר ורציתי את המכשיר תקין ואת היכולת לדבר בו שיחה רציפה.
השארתי את מכשיר ויצאתי לדרכי, יומיים לאחר מכן כאשר הגעתי לאסוף את מכשירי, הוא נראה תקין, אך עוד באותו הערב החלו לחזור הבעיות, שוב אין קליטה או שהיא נעלמת פתאום, המכשיר מראה קליטה מלאה אבל כאשר מתקשרים הקו אינו זמין.
מאחר ואני אדם עובד, הפעם הבאה שניגשתי לנקודת שירות היתה ב10.7 - שוב יומיים תיקון, כמו כן ב-20.7,23.7 וה 1.8 עד כה הייתי 5 פעמים בנקודת שירות (רק לצורך הכנסת המכשיר לתיקון, כמובן שהייתי 5 פעמים נוספות בכדי לאסוף אותו מהתיקון).
ב-4.8.08 קיבלתי את המכשיר חזרה מתיקון, כאשר שאלתי את אחד המנהלים בנקודת השירות (תלפיות ירושלים) מה עלי לעשות אם אכן לאחר מספר שעות המכשיר שוב לא יהיה תקין, המנהל אמר לי שעלי לפנות ל'אמון הציבור' ולהגיש תלונה נגד אורנג'. כמובן שאמרתי לו שאני לקוחה טובה של אורנג' ואין לי שום רצון להתלונן נגד החברה. המנהל אמר כי אין לו שום פתרון אחר ומאחר והמכשיר יוצא שוב ושוב לא תקין זה הצעד הבא.
לפני שאמשיך אני רק רוצה לציין כי ניתן לצפות מחברה בסדר גודל של אורנג' לתשובה קצת יותר עניינית מאשר"תתלונני עלינו".
בכל אופן כמובן שלא עבר יום והמכשיר שוב עושה בעיות, שוב אין קליטה, שוב אי אפשר לקבל שיחות במכשיר.
היום (6.8.08) התקשרתי לחברת אורנג' מהסיבה הפשוטה שכבר אין לי סיבה ללכת לנקודת שירות מאחר והמכשיר לא יוצא תקין. נציגה בשם 'מעיין' אמרה כי היא תבדוק מה ניתן לעשות ותחזור אלי בהקדם.
בהחלט לא עברו 15 דקות ו'מעיין' חזרה אלי עם תשובה, היא הציעה לי הצעה ש"אי אפשר לסרב לה" וש"היא בתור עובדת חברה הייתה מאד רוצה לקבל כזו הצעה".
ההצעה התבססה על זה שאני אמשיך לשלם על המכשיר המקולקל, (70 ש"ח בחודש) בנוסף אקבל 40 שקלים בחודש החזר (אם אדבר מעל 240 ש"ח בחודש) ובנוסף בגלל שאני לקוחה "מועדפת" אני אקבל מכשיר חדש מתנה בחינם חינם חינם מאחר ואני לקוחה כל כך טובה.
אמרתי לה כי אחשוב על זה, ניתקתי את השיחה והתקשרתי שוב על מנת לוודא שהבנתי את פרטי ההצעה.
הנציגה השניה הסבירה לי כי לא אקבל את המכשיר ה"חינם חינם חינם" במתנה, אלא אקבל עליו 50 שקלים החזר בחודש אם אני אדבר מעל 100 שקלים בחודש או שאני אקבל 60 שקלים אם אני אדבר מעל 300 וכן הלאה, מה שאומר שאם אני לא מדברת מעל 340 שקלים אני לא מקבלת שום החזר על אף אחד משני המכשירים (החדש והמקולקל) והמכשיר כבר לא כל כך "חינם חינם חינם".
בכל מקרה התשובה של הנציגה ושל כל חברת אורנג' על זה שרק לקוחות "מועדפים" מקבלים את "ההטבה" הזו די פוגעת באינטיליגנציה שלי. לחברת אורנג' יש חוצפה שאין כדוגמתה להציע ללקוח כזו הצעה אחרי שהם בעצמם אינם מסוגלים לתקן את המכשיר.
לסיכום, אני לקוחה "מועדפת" וגם אם לא הייתי, יחס כזה אני לא אמורה ולא צריכה לקבל.
הצעות משפילות, מעליבות ומבזות מחברה שכזו אני לא אמורה ולא צריכה לקבל.
נראה לי סביר לצפות שמכשיר חדיש ומתקדם בין 9 חודשים יעבוד ויספק את השירות.
אני מצפה מחברת אורנג' להביא אותו למצב תקין או להחליפו המכשיר תקין.

בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר במכשיר תקין. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר שמחוני על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה