פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מודם סלולרי בקושי מתחבר וגם אז קליטה איטית ומוגבלת ,וכן נפילות וכו נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכזי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
המודם הסלולרי אצלי די חדש. כל פעם כשרוצים להתחבר למחשב הנייד ,צריך לעבור
כמה נסיונות שמסתיימים בנפילה ,וכאשר מצליח להכנס הרבה פעמים אחרי כמה
דקות יש נפילה.מהירות הגלישה משגעת באיטיותה ואע"פ שנמסר לי בעת ההצטרפות
שאקבל מהירות 2.5 ג'יגה.ישנם אתרים שבכלל לא מצליח לגלוש לתוכם
מצפה לטפולכם
בברכה ובתודה מראש
מאיר שטרן

עגמת נפש סוג הנזק :
או תקון או בטול העסקה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר ניסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה