פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה והתעלמות מטעם סלקום! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר מאמצים רבים אני פונה אליכם כמוצא אחרון בדבר העוול שנגרם לי ע"י חברת "סלקום".

ולהלן הקובלנות:

א. לא סופקו לי הפרטים העדכניים לגבי החבילה אליה נרשמתי [בטלפון אמרו לי 620 דק' לכל היעדים (וכנ"ל בטופס פירוט השיחות כתוב) ובמוקד שירות הלקוחות הובהר לי שהדקות מתחלקות-310 לסלקום והנותר לרשתות שונות.

ב. חייבו אותי על התוכנית ל-18 חודשים ללא ידיעתי!!! אף אחד לא אמר לי שהתחייבתי, וכשרציתי לבטל רק אז הודיעו לי כמוצא אחרון שהתחייבתי לשמונה עשר חודשים. אם ברצוני לצאת מהתוכנית אאלץ לשלם קנס בסך 4000 שקלים!!
ג. היחס גרוע, אין היכן להתלונן. אם בפי תלונה-אזי מעבירים אותי מאדם למשנהו בהמתנות ארוכות ומסורבלות, אין אפשרות לדבר עם המנהלים, ולאחרונה אף החלו במסע ניתוקים!

לא עזרו כל הבקשות והתחנונים, הם בשלהם.

המון תודה מראש, פורים שמח ועשייה ברוכה.

מצפה לתשובה, יאיר.
כספי סוג הנזק :
ביטול החבילה, התנצלות ופיצוי ! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה