פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות על הפנים ומנהל שצועק על הלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח באורנג' כמעט שנה ובמשך כל השנה הו לי בעיות עם אורנג' אבל כל הזמן כשהייתי מתקשר הייתי מקבל את מה שמגיע לי והיו הנציגים ממש נחמדים וקיבלתי את השירות שציפיתי וייותי מאוד מרוצה מהחברה ומהחבילה שלי שהסכמתי עם נציג המכירות "הנחמד"..ואפילו הבאתי לו הרבה לקוחות ואורנג' הייתה בעיניי החברה הכי טובה.
אבל מהיום אני חושב אחרת ..
יש לי שלושה קווים וחמשה מכשירים , לפני כ4 חודשים נגנב לי מכשיר התקשרתי לאורנג' הודעתי ואחרי שהלכתי לקבל מכשיר חדש כי אני משלם ביטוח אמרו לי שאני צריך לשלם 990ש"ח השתתפות עצמית אחרי וויכוחים לא רצו להוריד מהמחיר לא רציתי את המכשיר בחזרה ולא הפעלתי את הקו
התקשרה אלי נציגה נחמדה אמרה לי שאני יכול ללכת לקבל את המכשיר ב 490ש"ח , וכשהלכתי לנקודת שירות לקחת את המכשיר הנציג לא רצה לתת לי את המכשיר במחיר שסוכם ואמר לי שהוא לא רואה שיש תיעוד .. אז הלכתי הביתה
התקשרתי לשרות לקוחות ואמרתי להם מה קרה וענתה הנציגה שהפעם תשלח לי את המכשיר לבית ללא עלות ושאני רק אחכה לשליח .. סבבה חכיתי ולא הלכתי לעבודה באותו יום וחכיתי וחכיתי ואף אחד לא הגיע ...
התקשרתי לברר הנציג שענה לי אמר לי שיש בעיה בשליחות ואז ביקשתי שאלך לנקודת שירות לקחת את המכשיר אבל הפעם עם מספר פניה ונתן לי כפיצוי כרטיס זיכרון .. כשהלכתי לנקודת שירות רצו לתת לי את המכשיר אבל אמרו לי שאני צריך לחכות כשעה .. לא היה לי זמן והלכתי ..
היום אחרי כחודשיים הטלפון שיש לי כרגע נפל במיים ואין לי מכשיר רציתי ללכת לתקן אותו ועל הדרך לקחת את המכשיר הקודם
כשהגעתי לנקודת שירות ראיתי אחד מהמנהלים חבל שלא זוכר את שמו צועק על לקוחה מול כל האנשים אפילו אחת התחילה להגיד לה שתלך למנהל שלו ....
אני ביקשתי מהנציגה שתקבל אישור שתתן לי את המכשיר הקודם ללא עלות כפיצוי על הטרטור שהיה לי וכחלק מהשירות של אורנג' ואני חושב שתוך חודשים אם הייתי מפעיל את הקו הייתי מחזיר להם את המחיר של המכשיר.. לצערי בא אלי המנהל העצבני ודיברנו ולא רצה לתת את המכשיר וגם דיבר אלי בצורה של כעס .. אני פחדתי שיהיה צעקות ופדיחות מול כל האנשים ואמרתי לעצמי למה לי להתווכח אם כבר המנהל ככה איך יהיה הנציג ?? ואז הלכתי בלי להתווכי ..
אני מאוד מואכזב מהשירות שקיבלתי מאורנג' היום ודרך אגב המנהל איים עלי כי דיברנו על העלאת תעריף הדקה ומחיר החבלות בלי להודיע לי .. אומר שהוא יכול להעלות לי את השכר איך שבא לו ואומר בכל זלזול "תסתכל בחוזה את חתמת"
אגב אני מרגיש מה זה רע כי אני חושב שעשיתי הרבה לאורנג' בתור לקוח כי תמיד בין החברים שלי תמיד אמרתי אורנג' הטובים ושכנעתי הרבה לעבור לאורנג' אבל מצטער על זה עכשיו
אני מקווה שמישהו מהמנהלים הגדולים בחברה שיפתח את המנוי שלי ויראה מה קורה שמה ושיחזור אליי בתשובה מרגיעה כי חברות אחרות מוכנות לזכות אותי עבור ההתחיבות שלי רק שאני אעבור אליהם

עיצה לכל מי שחושב להצטרף לחברה .. "אל תחתום לפני שאתה קורא את כל החוזה כי אחרת תצטער"

שיתנו לי את המכשיר שנגנב לי ללא עלות בתמורה אני אפעיל תקוו וישיחזירו לי את המחיר שהסכמתי עם הנציג שפתחתי את המנוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל במרכז השירות של חברתנו שוחח עם הלקוח במטרה להביא לשביעות רצונו. אנו מודים למר שראיעה על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה