פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר התמי 4 מוציא מים חמים לבד!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חנה רובינא 5 כתובת:
תיאור הבעיה:
מכשיר התמי 4 התחיל לפני כשבוע וחצי לזרוק מים חמים לבד, בלי שנוגעים בו.
ב- 12.7 הודענו לתמי 4 על התקלה, מסרנו שיש ילדים קטנים בבית ולמען ביטחונם ניתקנו את המכשיר אבל אנחנו מבקשים שטכנאי יגיע בדחיפות. אמרו לנו שאין לנו צורך בתכנאי אלא בטבליה שמנקה את האבנית וכי ישלחו אותה ותגיע אלינו בתוך 3 ימים עסקים.
אכן לאחר מספר ימים צלצלו לתאם איתנו את הגעת הטבליה אולם השליח הבריז, לאחר יומיים נוספים התקשרו שוב לתאם איתנו את הגעת הטבליה והשליח שוב הבריז.
אחרי ההברזה השניה צלצנו לתמי 4 והם אמרו שאין צורך בטבליה ואפשר פשוט לכייל את המכשיר, עקבנו אחרי ההוראות שקיבלנו בטלפון והמכשיר כויל וחזר לעבוד, עד שאתמול בבוקר (למרבה המזל לאחר שבני בן השנה וחצי יצא מהמטבח) המכשיר שוב התחיל לזרוק מים חמים מבלי שנגעו בו.
כמובן שצלצתי שוב לתמי 4, נציגת השירות ענתה בצורה מאוד לא מנומסת ונשמעה מאוד משועשעת מהעובדה שמכשיר מוציא מים חמים בעצמו, כשביקשתי לדבר עם האחראי עליה היא אמרה שזמן תגובה של האחראי הוא 48 שעות!
עד עכשיו, שבוע וחצי!, אני מחכה לטבליה, המכשיר שלי מנותק מהחשמל ואחראי טרם חזר אליי. נראה לי ששבוע וחצי הוא זמן מכובד לתת מענה.
נועה

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחו עם הלקוח הסברנו תפקיד הקפסולה, לאחר בדיקת הנושא נשלח טכנאי לטפל במכשיר. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה