|
|
|
|
|
|
כרטיסים לפסטיגל קונג פו פנדה |
נושא התלונה: |
יום שישי 18 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה 18.12 פניתי להדרן כדי להזמין זוג כרטיסים לפסטיגל קיבלתי מספר הזמנה מהטלפנית ששוחחה עימי אך לא נאמר לי דבר על כך שאם אני רוצה לשנות את תאריך ההזמנה או את שעת ההזמנה ואו לבטל אין לי את היכולת לעשות זאת. לאחר 10 דקות מביצוע ההזמנה התקשרתי שוב להדרן על מנת להקדים את המופע לשעה 15:45 במקום בשעה 19:15 היות והמקומות שניתנו לי היו פחות טובים בשעה הזו . וענו לי בחוצפה ת ללא סבלנות ובנוסף לא רצו לתת לי את שמה של הטלפנית שביצעה את ההזמנה בחור בשם דודו אמר לי באופן חד משמעי כי אין לי שום אפשרות לבטל ואו לשנות כי זו מדיניות החברה.
לצערי הדבר לא מקובל עליי... היות וטרם קיבלתי תמורה לכספי זכותי המלאה לדרוש את הכי טוב שאפשר. מיותר מאוד לציין כי אני רוצה ללכת למופע זה ביום א בשעה 15:45 , ואיני רוצה לבטל את ההזמנה אודה לכם על 6טיפולכם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הדרן כרטיסים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|