פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניות חוזרות ונשנות להפסקת המנוי - ללא תועלת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
החל ב- 15.10.08 אני מנסה להשיג את ידיעות מנויים. היה צורך בהפסקת המנוי עקב פטירת בעלי. נשלח מייל ראשון ל- [email protected] לידי גב' רינת שחק על ידי בני. אני ניסיתי בעצמי להשיגם ואין מענה.

שום תגובה, שום מענה, וכן אי הפסקת משלוח העיתון.

פנייה שנייה אחרי שבועיים - אותו כנ"ל. שום מענה שום תגובה.

התנהגות לא מקובלת, מעליבה ומחפירה. יש לקחת בחשבון שאני עיוורת ובעלי נפטר - ניתן היה לצפות למעט יותר רגישות ממחלקת המנויים.
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
הפסקת המנוי וזיכוי כספי החל מההודעה הראשונה ביום 15.10.08 פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה