פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פנאי פלוס ממשיך לא להגיע בכל יום רביעי! ידיעות אחרונות לא עונים למיילים ומזלזלים במנויים שלהם נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, זוהי תזכורת שלישית בעניין!!!!!!

לצערי הרב פנאי פלוס ממשיך לא להגיע בצורה סדירה. איזה מן צורה זו אם אני בתור מנוי לא אמור לקבל את המנוי בזמן ביום רביעי? משהו לא טוב קורה בחברת ההפצה של ידיעות אחרונות.

הנני מנוי שנים על שנים ומעולם לא הייתה בעייה. בנוסף לכך נשללת כל האפשרות של גניבה שכן אני גר בקומה אחרונה ושכניי הינם אנשים מבוגרים. מה גם ששנים העתון כן הגיע בזמן ומעולם מעולם לא נלקח. בנוסף גם כאשר הוא כבר מגיע השליחים שמים את העתון בקומת הכניסה לבניין ולא ליד הדלת כפי שסוכם!

לי נמאס לנהל איתכם משא ומתן, מה גם ששיחות הטלפון כבר עלו לי יותר מעלות המנוי עצמו. זה לא אתי, לא מקובל ובעיקר מקומם.

תמוהה העובדה שאפילו לא מצאתם לנכון לפצות אותי בגין כל הנזק והטרטור שאתם גורמים לי חודשים.

אם הבעיה לא תפתר ולא אפוצה והעתון ימשיך לא להגיע בשבוע שבועיים הקרובים אני מבטל לאלתר את המנוי!

לידיעתכם,
משה
עוגמת נפש, בזבוז זמן, טרטור סוג הנזק :
לזכות אותי במיידית עבור כל בזבוז הזמן, הטרטור, שיחות הטלפון הרבות ולהסדיר את הבעייה עם חברת ההפצה שלכם או לאלתר ליצור איתי קשר לגבי ביטול המנויי. פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה