פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלחתי משקפיים ליישור מסגרת וקיבלתי משקפיים שרוטות, שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים וחצי פניתי לסניף באזור ביג באר שבע, לקבלת הצעת מחיר עבור משקפי שמש שקיניתי להחלפת עדשות למשקפי מולטי פוקל לאחר שקיבלתי הצעת מחיר ממקום אחר) ולקבלת המשקפי ראייה שלי לאחר יישור מסגרת.
כשביקשתי הצעת מחיר מהסניף בביג, נענתי בשלילה שאי אפשר לבצע את החלפת העדשות לראייה וכששאלתי "מדוע אופטיקה אחרת כן מאפשרת החלפת העדשה ואתם לא.. נענתי בצורה מזלזלת "אז תלכי לאופטיקנה.." בחנות נכחו לקוחות אחרים שהתפעלו והגיבו בצורה מופתעת מהתשובה המזלזלת והמשפילה שקיבלתי.. אני מקבלת את העובדה שאינכם נותנים את השרות שאופטיקות אחרות כן נותנות אך יש צורה וגישה להגיד את הדברים...
באותה הזדמנות ביקשתי לקבל את המשקפיים שלי שמסרתי אותם ליישור מסגרת כמה ימים לפני כן, ולהפתעתי קיבלתי אותם כמו שמסרתי אותם אך עם שריטות חריגות במשקפיים שלטענתי לא היו כשנימסרו.
לאחרתקופה ממושכת כלקוחה קבועה שלכם,קיבלתי שירות מהגברת מיטל (מוכרת כמניין) שאליה נמסרו המשקפיים אך כשחזרתי לקבל אותם היא לא נכחה בחנות וכשהתקשרו לשאול אותה האם קיבלה את המשקפיים שרוטות כמובן שהשיבה בחיוב.

לפי המקובל, כאשר המוכר מקבל מוצר לתיקון ויש על המוצר פגם חריג, עליו לציין זאת בטופס קבלת המוצר, על מנת למנוע מצבים כאלה.
כששאלתי את המנהל מדוע היא לא ציינה את השריטות החריגות ענה" בטעות כנראה היא שכחה לרשום" שזה לא בדיוק אמור לעניין אותי מהלך העבודה והמחויבות של המוכרת. ושל הסניף עצמו.
השארתי את המשקפיים בחנות עד שהמוכרת (להלן מיטל) תשוב לעבודה ותטפל בבעיה.
למחרת, מיטל התקשרה ונזפה בי, צעקה בטלפון ולא נתנה לי להשחיל מילה ולהביע את עמדתי בנושא...
השיחה הסתיימה בסיכום שתשאל את המנהל מה ניתן לעשות והבטיחה שתחזור אליי אחרי יום יומיים..
כעבור שבועיים לאחר המתנה ללא מענה מהמוכרת ואו המנהל, ניגשתי לחנות בעצמי לקבלת התשובה.
הגב' מיטל נכחה ובנוסף המנהל. ושאלתי מדוע לא חזרו אליי הם זרקו את האחריות אחד לשניה והתווכחו בינהם.
לפי טענתה, המשקפיים היו שרוטות וכששאלתי אותה אם היא כל כך בטוחה בעצמה מדועלא ציינה זאת בדף העבודה?!?!
מיטל הגיבה בתוקפנות ואמרה מילים מאוד חמורות כגון "את נצלנית, שקרנית סחטנית וכו....
יצאתי מהחנות כעוסה ובהרגשה משפילה במיוחד.
אינני מקבלת את השירות והמילים שנאמרו כלל וכלל ורואה זאת בחומרה רבה!!!!
אני חושבת שגם אם יש צד טועה וצד צודק ניתן ע"י נימה טובה להגיע לעמק השווה אך ניזרקתי מכל הכיוונים הן של המוכרת והן של מנהל הסניף.
אני לא מוכנה לקבל משקפיים שלטענתי מסרתי אותם במצב מסויים (אומנם לא חדשות אך ללא שום פגם חריג ונראה לעין) ולקבל אותם במצב גרוע יותר עם שירות מתחת לכל ביקורת וללא שקילת מילים במיוחד כשמדובר במוכר ולקוח.
אני פונה אליכם בתקווה שיהיה לכם מענה בצורה הכי אנושית ומקובלת מה שלא זכיתי לקבל מאחד מסניפכם ( יש לציין שלעומת זאת, סניפכם "בחוצות להב" השירות, המקצועיות והיעילות מצד המוכרים ראויה לשבח!!!!! )
אשמח לקבלת מענה בהקדם האפשרי ופתרון הבעיה.
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה- נציגה בשרות הלקו שם ותפקיד:
הלקוחה הגיעה ליישר את המסגרת וניכר היה לעיין שהעדשות שרוטות וישנות . כשהמשקפיים חזרו חזרה מהתיקון הלקוחה פתאום טוענת שלא היו שריטות !!!! לדברי מיטל המוכרת בחנות (בחורה מאוד נעימה ומנומסת) טוענת בצורה מאוד מאוד נחרצת שהלקוחה לא דוברת אמת !!!! העדשות אכן הגיעו שרוטות !!!!
היה ניכר בעליל שהלקוחה מעונינת לבצע מעשה סחטנות בצורה לא הולמת ולא מכובדת .
ועוד בשיא החוצפה מעיזה להגיע בחנות ולדרוש זאת עדשות חדשות.
תגובה:
להגיע לחנות להתנצל לפני מיטל על ההתנהגות הלא מכובדת .

וכן לרכוש עדשות חדשות בהנחה של 62% עד 13/05 כפי המופיע בפרסום .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה