פרסום מטעה, הונאת לקוח ושירות לקוחות לא מתפקד |
נושא התלונה: |
מלר ניר |
שם/כינוי: |
יום רביעי 29 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אבן גבירול |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-27/9 רכשתי עדשות מגע יומיות ("פוקוס דייליס") בסניף "אופטיקה הלפרין" ברחוב אבן גבירול, ת"א. הגעתי לחנות בעקבות פרסום המבצע 1+1 על עדשות המגע. לאחר בדיקת הראיה והתייעצות עם האופטומטריסטית, החלטתי כאמור לרכוש עדשות מגע יומיות.
הגשתי את תוצאות הבדיקה למוכרת בחנות, וזו הציעה לי לבחור מבין שלושה סוגי עדשות ופירטה בפני את מחיריהן: 220 ₪ עבור עדשות תוצרת חוץ, 160 ₪ עבור עדשות פוקוס ו-140 ₪ עבור סוג נוסף. יש להדגיש כי שאלתי באופן מפורש האם זהו המחיר עבור עדשות לחודש אחד (30 ימים). לאחר שהמוכרת חזרה והזכירה את המבצע הייחודי, וציינה כי הוא עתיד להסתיים בשעות הערב ב-29/7, החלטתי לרכוש עדשות לחודש נוסף, על-מנת לקבל גם עליהן חודש חינם.
בסופו של דבר יצאתי מהחנות לאחר ששילמתי 320 ₪ (מצ"ב קבלה), בידיעה שרכשתי עדשות מגע לארבעה חודשים (חודשיים במחיר 320 ₪, ועוד חודשיים בחינם בהתאם למבצע).
כשהגעתי לאסוף את העדשות מהסניף בתאריך ה-3/8, חבר שהיה עמי הפנה את תשומת לבי לכך שקיבלתי עדשות עבור חודשיים בלבד. מאחר וזו הפעם הראשונה שבה אני משתמש בעדשות מגע יומיות, הבנתי רק באותו הרגע שחפיסת עדשות יומיות מספיקה בעצם רק ל-15 ימים. ניסיתי לברר את הנושא מול המוכרות שהיו בחנות באותו רגע, ועליי לומר שלא זכיתי ליחס המצופה. המוכרות טענו שהיה עליי לדעת שעדשות חודשיות נמכרות באריזות של 30 עדשות ולא 30 זוגות, ושלא מדובר בהטעיה אלא באי הבנה שנגרמה בעיקר באשמתי.
גם אם נתעלם מהעובדה שמחיר העדשות בחנויות רבות נע בסביבות 90 ₪, ושעצם פרסום המבצע עלול להטעות, לדעתי התנהלות המוכרת ביום בו ביצעתי את הרכישה הייתה מאד לא ישרה. גם בפניה ציינתי שזו הפעם הראשונה שבה אני רוכש עדשות יומיות, אני כמעט משוכנע שוידאתי בפירוש שרכשתי עדשות לארבעה חודשים, וכמובן שפרטי המוצר המדויקים שרכשתי (חפיסה ובה רק 15 זוגות) לא נמסרו לי.
אוסיף כי הטיפול בפנייתי לשירות הלקוחות נמשך מעל לחודשיים, ובסופו התקשרו אלי מהסניף וביקשו שלא אדבר יותר עם שירות הלקוחות כי לא מגיע לי שום פיצוי.
|
החזר כספי (תמורת החזרת מוצר) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|