פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בדיקת עיניים לא תקינה... נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביג קסטינה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 17 לאפריל 2009 נכנסתי לסניף אופטיקה הלפרין בביג קסטינה לבדיקת עיניים למשקפי קריאה, לאחר הבדיקה נאמר לי ע"י האופטומטריסט כי אני זקוק גם למשקפי ראיה לרחוק והוצע לי משקפי מולטיפוקל.לאחר ביצוע העסקה נאמר לי שזמן האספקה למשקפיים מסוג זה כחודש. לאחר חודש ימים קבלתי את זוג המשקפיים (נאמר לי שאני אצטרך להתרגל למשך שבועיים). לאחר כחודש ימים צרבו לי העניים כאבי ראש איומים ונוצר לחץ אמיתי עד לאבוד איזון משקל, לאחר שחזרתי לאופטומטריסט בסניף של אופטיקה הלפרין נאמר לי שהעדשות שהציעו לי אינם מתאימים לי ולכן צריך לשנות את העדשות.ושוב המתנתי שלושה שבועות עד שקבלתי את המשקפיים עם העדשות החדשות, לאחר שבועיים חזרו אותם תופעות קודמות.שוב חזרתי לאופטומטריסטית והפעם אמרה לי שאני צריך להיבדק ע"י אופטומטריסט מומחה , נקבעה בדיקה כעבור שבוע והמומחה קבע שהבדיקה אינה נכונה וגם מיקוד הראיה שקבעו לי לא טובים, ושוב הוצע לי לשנות את העדשות למספרים אחרים ומיקוד שונה .הפעם המתנתי חודש ימים שהמשקפיים יגיעו ושוב התהלכתי אתם שבועיים והכול חזר על עצמו כאבי ראש צריבות בעניים עד כדי איבוד ראייה .הפעם החלטתי ללכת להיבדק במקום אחר ושם נאמר לי שאני בכלל לא צריך משקפיים לרחוק אלה רק לקריאה.כשחזרתי לסניף וספרתי להם מיד אמרו לי אין בעיה אתה יכול לקבל משקפי קריאה ואת שאר הכסף כזיכוי ולא את הכסף חזרה (מדובר על העסקה של3300 ש"ח)
בהתחלה קבלתי את הצעת המוכרת לקחת את הזיכוי, ואז לקחתי את ביתי לאותו הסניף על מנת לנצל את הזיכוי בצענו בדיקת ראיה והתוצאות לא היו תואמות לעוד שלוש בדיקות שעשינו לפי כן במקומות אחרים .הפעם כבר נדלקה לי מנורה אדומה ובקשתי ביטול עסקה והחזרת כספי.התשובה שקיבלתי משרות לקוחת מג' ששמה חגית היא שהמדיניות שלהם היא לא מחזירים כסף אלה נותנים זיכוי אבל במקרה שלי היא מוכנה להחזיר לי 1000 ש"ח ואת שאר הכסף ע"ס 2300 שח יישאר אצלם במשך שנה כזיכוי, כמובן שלא הסכמתי ובקשתי את כספי בחזרה ולא כזיכוי.חשוב לי לציין כי, הנני מנהל סניף טרקלין חשמל במרכז ביג בקרית מלאכי, מתחם המשותף לאופטיקה הלפרין וטרקלין חשמל. מתוך הכירות ויחסי הידידות שלי עם מנהל החנות פניתי לחנות זו. כאמור כמנהל סניף הנני מבטל עסקאות ללקוחות כשישנם טעויות או בעיות דומות באופיין לבעיה הנ"ל בסכומים של עשרות אלפי שקלים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה