פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגזין פרומו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זה התחיל בשינוי פורמט המגזין שהפך להיות לא נוח.
המשיך בקיצוץ חלקי של תוכניות הטלויזיה כאשר עדיין כל יום הופיע בשני עמודים,
המשיך בקיצוץ תוכניות ערוץ הספורט ואחר כך ערוצים נוספים,
וכעת זה כבר בשלב של עמוד ליום שידורים, שממנו קשה לדלות מה התוכניות המצפות לשבוע הקרוב.
כמנוי מעריב שנים רבות, כקונה עיתון יומיום לפני שהיה מנוי, וכקורא העיתון מאז ימי התיכון (של אבא, שקנה אותו מיום הגעתנו לארץ בשנת 60), אני תוהה אם לא הגיע הזמן לבדוק מה מציעים עיתונים אחרים.
אכזבה סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה