פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק הכבלים בטעות, ואי הסכמה לחבר מחדש עד יום א' לפחות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשנו מחברת הוט לנתק אותנו מהחיבור לאינטרנט ולהשאיר אותנו מחוברים לשרותי הכבלים בטלויזיה, ביום שישי 06/10/2006 בשעה 15:45גיליתי שאין באפשרותי לראות טלויזיה פניתי לחברת הוט והם ביקשו ממני לבדוק שכל החיבורים בסדר, לאחר שבדקתי שהכל תקין מבחינת החיבורים אז נאמר לי ע"י בחור בשם תומר שננסה להתחבר באופן עצמאי, ניגשנו לחיבורים של חברת הוט וראינו שכל הכבלים נותקו. ביקשתי שיחברו אותי בחזרה כי אנחנו לא יכולים להיות בלי כבלים בשבת, נאמר לי שהטכנאי יגיע, לאחר כמה דקות התקשר אלינו הטכנאי ואמר שאין באפשרותו להגיע אלא רק ביום ראשון, התקשרתי שוב לחברת הוט ולאחר בירור קטן אצלם נאמר לי שאין מה לעשות ורק ביום ראשון יצרו איתי קשר בכדי לפתור את הבעיה וכל תחנוני לא עזרו ואנחנו נאלצים לעבור את השבת ואולי יותר ללא טלויזיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
הלקוח פנה בבקשה לנתק את שירותי האינטרנט ובשל טעות טכנית נותקו גם שירות הטלוויזיה בכבלים. בשל ערב חג סוכות (יום שישי) התיקון התעכב והטכנאי נשלח מידית ביום ראשון, על מנת לחבר הטלויזיה בכבלים. אנו התנצלנו בפני הלקוח על העיכוב בטיפול והניתוק השגוי ופיצינו הלקוח בשבוע זיכוי בדמי מנוי. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה